سازش ۱۵ درصدی خانواده‌ها با راه‌اندازی سامانه تصمیم

11:40 - 16 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۰۶۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل بنیاد صیانت از خانواده و راه‌اندازی سامانه «تصمیم» از جمله توفیقات در حوزه خانواده است، گفت: سازش ۱۵ درصدی خانواده‌ها در گام نخست نشان از تاثیر این اقدامات دارد.

سازش ۱۵ درصدی خانواده‌ها با راه‌اندازی سامانه تصمیمبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان با اشاره به اینکه در ۶ ماهه دوم سال‌جاری گام‌های خوبی در راستای پیشگیری از جرم در استان زنجان برداشته شده است، اظهار کرد: توفیقات در این حوزه مطلوب بوده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل بنیاد صیانت از خانواده و راه‌اندازی سامانه «تصمیم» از جمله توفیقات در حوزه خانواده است، گفت: سازش ۱۵ درصدی خانواده‌ها و جلوگیری از هم پاشیدگی کانون خانواده‌ها در گام نخست نشان از تاثیر این اقدامات دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها در حوزه آموزش و پرورش بسیار مهم است، گفت: میزان اهمیت فعالیت در این حوزه را با تفکر در بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان دید.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارند، ادامه داد: از سوی دیگر دشمن نیز روی این نسل توجه داشته و بر روی آنان برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید دغدغه‌های نسل جوان در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: اگر معنویت در بین نسل جوان گسترش یابد و مانع تاثیرگذاری دشمن بر این نسل شویم، می‌توانیم موفق شویم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه بحث مواد مخدر را باید همه دستگاه‌ها جدی بگیرند، گفت: اعتیاد بستر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه پیشگیری همواره نسبت به درمان هزینه‌های کمتری داشته است، ادامه داد: باید برای مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد چاره‌اندیشی کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در روز‌های پایانی سال و تلاش دشمن برای ایجاد نارضایتی در بین مردم گفت: تلاش دشمن ایجاد فاصله بین مردم و نظام است و در این راه هر روز از یک نقشه، طرح و ... استفاده می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه اگر مسئولی به هنگام عمل نکند سرباز و پیاده نظام دشمن شده است، افزود: حس نارضایتی مردم، زیبنده نظام نیست.

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولی به دلیل عدم انجام وظیفه خود موجب ایجاد و بروز مشکل و نارضایتی شود باید پاسخگو باشد، افزود: باید این مدیر مواخذه شود و مسئولیت خود را به دیگری واگذار کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در حوزه کنترل بازار ورود پیدا کرده است، ادامه داد: در این بخش در مقابل زیاده‌خواهان کوتاه نخواهم آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *