یکی از دلایل جابجایی‌ها در ناجا تحول در کارهاست /قرارگاه نوروزی ناجا کار خود را آغاز کرده است

9:56 - 15 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۰۲۰۱
فرمانده ناجا در مراسم تودیع رییس پیشین و معارفه رییس جدید پلیس راهور ناجا گفت:امسال سال سختی برای ناجا بود و با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی را در اجرای ماموریت‌ها داشت.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پلیس های تخصصی ناجا کع صبح امروز در ستاد ناجا برگزار شد اظهار داشت:ناجا بر اساس نظرسنجی‌ها امروز جزو سازمان‌های مورد اعتماد مردم است و اعتماد مردم به ناجا افزایش یافته است.

وی افزود:باید با برنامه ریزی مناسب و تقویت زیرساخت‌ها و نیرو‌ها و استفاده از فناوری‌های روز بتوانیم به نقطه مطلوب نزدیک شویم و در سال آینده با شتاب بیشتری در این نسیر حرکت خواهم کرد

اشتری با بیان اینکه نوآوری، ابتکار و شادابی در کار‌ها در ناجا ضروری است اضافه کرد:یکی از دلایل این جابجایی‌ها تحول در کارهاست و خدمت و رشد بیشتر است.

وی افزود:ماه‌ها روی ظرفیت، توانمندی و تخصص افراد برای جابجایی‌ها کار می‌شود، بنای ما این است که به سمت جوانگرایی برویم و میانگین سنوات خدمتی کاهش یافته است امیدواریم سال آینده میانگین سنوات خدمتی را برای پست‌های جدید ۵ سال کاهش یابد.

اشتری گفت:ناجا آمادگی لازم را برای روز‌های پایان سال دارد و برای چهارشنبه آخر سال آمادگی لازم وجود دارد و مردم هم رعایت خواهند کرد و با پلیس همکاری می‌کنند. خط قرمز ناجا امنیت و آرامش مردم است و کسانی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را در چهارشنبه سوری برهم بزنند پلیس به شدت برخورد می‌کند

فرمانده ناجا با اعلام اینکه قرارگاه نوروزی ناجا کار خود را آغاز کرده است افزود: قرارگاه نوروزی راهور هم از ۲۵ اسفند کار خود را آغاز کرده و تا پایان بازگشت مسافران خدمات رسانی می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *