رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در جلد سوم کیان آینده جمهوری اسلامی ایران را پیش‌بینی می‌کنم

16:00 - 13 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۹۴۶۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نویسنده «سه راه سرگردون» گفت: این روز‌ها مشغول نگارش دومین جلد از سه‌گانه هستم و قصد دارم در جلد سوم آینده جمهوری اسلامی ایران را پیش‌بینی کنم.

در سومین جلد سه‌گانه‌ام آینده جمهوری اسلامی ایران را پیش‌بینی می‌کنمرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: این روز‌ها در حال نگارش جلد دوم سه گانه‌ی کیان هستم که جلد نخست آن با عنوان «سه راه سرگردون» منتشر شد، هستم.

وی بیان کرد: جلد دوم این سه گانه «خروج» نام دارد که از نگاه تحلیلی به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه برخوردار است.

این نویسنده با تاکید بر اینکه «خروج» نیز اجتماعی سیاسی است، اظهار کرد: الان مسئله جامعه اقتصاد و مسائل سازمانی است و از آنجا که باید نویسنده نسبت به اتفاقات و محیط پیرامون احساس مسئولیت کند و اثری را بنویسد که موضوع مردمش باشد، دومین بخش سه‌گانه‌ام را که «خروج» نام دارد، را می‌نویسم.

وی همچنین تاکید کرد: نویسنده نمی‌تواند بی‌تفاوت به جامعه خود از موضوعات تخیلی بنویسد یا در موضوعات تاریخی محدود بماند، نویسنده باید زبان امروز مردم روزگارش باشد.

رسولی درباره بخش سوم کتابش اظهار کرد: در حال حاضر اتود ذهنی جلد سوم این سه گانه شکل گرفته است. آخرین بخش این مجموعه پیش بینی من به عنوان نویسنده، کنشگر و فعال فرهنگی، اجتماعی و سازمانی از آینده جمهوری اسلامی ایران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *