عملیات تکراری و موازی در شعب تامین اجتماعی حذف می‌شود

20:30 - 12 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۹۳۵۱
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: بودجه و تشکیلات از حوزه‌های مهم این سازمان است و امیدوارم موفق‌تر از گذشته عمل کنند.

عملیات تکراری و موازی در شعب تامین اجتماعی حذف می‌شود

به گزارش گروه جامعه   محمد حسن زدا با اشاره به راهبرد‌های گسترش آی تی و برون سپاری فعالیت‌ها در سازمان تامین اجتماعی افزود: انتظار می‌رود ابتدا در درون مجموعه بودجه و تشکیلات این سازمان بازنگری انجام شود و در مراحل بعد کل تشکیلات این سازمان با توجه به این تغییرات مورد بازنگری قرار گیرد.

زدا با بیان اینکه مسیر ارتقای شغلی همکاران باید مشخص شود، گفت: کارکرد واحد‌های سازمان تامین اجتماعی نیز با شرایط جدید نیازمند بازنگری است. تعداد نیروی انسانی واحد‌های اجرایی با حجم فعالیت هایشان متناسب باشد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سیستم یکپارچه مکانیزه در شعب تامین اجتماعی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، اظهار داشت: سالی یک مرتبه تمام کارگاه‌های شعب را سرشماری کنیم.

وی با اشاره به پیاده سازی مدل ناب سازی در شعب تامین اجتماعی گفت: این موضوع باعث تحول خواهد شد. عملیات زائد، تکراری و خنثی را حذف می‌کنیم و فعالیت‌ها را با ایستگاه‌های کمتری انجام می‌دهیم.

رحیم اردلان معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: بودجه و تشکیلات موتور محرک سازمان است و فرایند‌های کاری و چیدمان نیروی انسانی مربوط به این حوزه است.

وی تصریح کرد: تغییرات و اقدامات صورت گرفته برای ایجاد تحول در سازمان باید با همکاری و همراهی واحد بودجه و تشکیلات انجام شود.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *