رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نیاز اورژانس کشور به کمک خیرین در تامین آمبولانس و تجهیزات داخل آمبولانس/ ۳۳۰ پایگاه اورژانس کشور توسط خیرین ساخته شده است

9:11 - 29 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۵۰۰۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رییس اورژانس کشور گفت: اولین همایش تقدیر از خیرین سلامت در بخش فوریت‌های پزشکی را برگزار کردیم و خوشبختانه استقبال خیلی خوبی از این همایش شد. ما از حدود سه هزار پایگاه شهری و روستایی تقریباً ۳۳۰ پایگاه خیر ساز است و توسط خیرین محترم ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، پیر حسین کولیوند در حاشیه همایش اولین مجمع خیرین سلامت و سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: خوشبختانه در این همایش ما یکسری از خواسته‌ها و تجهیزاتی که در حوزه فوریت‌های پزشکی احتیاج داشتیم را به عزیزان خیر رساندیم تا آن‌هایی که مایل هستند کار خیری در این خصوص انجام بدهند دست به کار شوند.

وی در ادامه افزود: ما معتقدیم هر کسی که در حوزه پزشکی برای حفظ جان یک هموطن خود و کاهش آلام هموطنان خود تلاش کند در ثواب بزرگی سهیم خواهد بود.

کولیوند اضافه کرد: با توجه به ۳۳۰ پایگاهی که توسط خیرین ساخته شده است اگر شما هر پایگاه را حساب کنید که حدود ۲۰۰ میلیون تومان تمام شده است خیرین هم زمین آن را اهدا کردند و و هم این پایگاه‌ها را تجهیز کردند.

رییس اورژانس کشور گفت: ما به خیرین زیادی در ارتباط بودیم که یکی از خیرین پس از فوت همسر خود تمام پولی که از دیه او دریافت کرده بود به اضافه مقدار پولی که خودشان گذاشته بودن صرف ساخت پایگاه اورژانس کردند تا جان هموطنان خود را از مرگ نجات بدهند.

وی اضافه کردند: ما در این مجمع نیازمندی‌های خود را به عزیزان اخیر اعلام کردیم و آن‌ها نظرات خود را به ما بر می‌گرداند سپس ما این اطلاعات را جمع بندی کرده اعلام می‌کنیم که چه تعدادی و خیرین محترم به ما کمک می‌کند و همان میزان بلکه بیشتر خودمان نیز تامین می‌کنیم.

کولیوند با بیان اینکه بیشتر نیازمندی‌های سازمان اورژانس کشور تجهیزات فوریت‌های پزشکی است افزود: ساخت پایگاه‌ها اورژانس به خصوص در محل‌هایی که مورد نیاز است که اتفاقا محل‌های مورد نظر را طبق استاندارد‌هایی که داریم نیز مشخص کرده ایم از نیازمندی‌های دیگر سازمان اورژانس کشور است.

وی افزود:در حال حاضر مهمترین تجهیزاتی که در سازمان اورژانس کشور احتیاج داریم آمبولانس و وسایل داخل آمبولانس مثل مانیتورینگ دستگاه نوار قلب و فشار سنج و ... است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *