رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز به کار پویش مردمی لبخند مهربانی عیدانه

9:22 - 28 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۴۶۸۱
با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور پویش مردمی لبخند مهربانی عیدانه از روز ۲۷ بهمن ماه جاری آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه جامعه وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در آیین رونمایی از این پویش گفت:پویش لبخند مهربانی عیدانه؛ پس از دو پویش موفق لبخند مهر و لبخند مهربانی زمستانه به منظور تأمین بخشی از مایحتاج شب عید مردم مناطق کم برخوردار آغاز شده است و به مدت یک ماه در سراسر کشور ادامه دارد.

وی با دعوت از تمامی هموطنان عزیز برای پیوستن به این پویش گفت:امیدواریم همه مردم خود را در این پویش سهیم بدانند و مسئولیت اجتماعی خود را در قبال دیگران عهده دار شوند، زیرا لذت و بهره مندی از شب‌های عید و همراهی با خانواده وقتی کامل می‌شود که وجدانمان آسوده باشد و بدانیم دیگر هموطنان ما نیز از حداقل امکانات شب عید بهره مند می‌شوند.
وی در خصوص امکان ردیابی کمک‌های مردمی و شفاف سازی در خصوص این کمک‌ها گفت:با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و با کمک متخصصین به دنبال ایجاد نرم افزاری هستیم که هر کس بتواند اطمینان حاصل کند کمک پرداختی او به دست چه کسی می‌رسد و یا در چه زمینه‌ای صرف می‌شود؛ و این موضوع موجب افزایش انگیزه و اشتیاق در افراد می‌شود.
وی افزود به تمام کسانی که دلشان برای ایران و ایرانی می‌تپد این تضمین را می‌دهیم که بتوانیم با سرعت و دقت کمک‌های نقدی و غیر نقدی را با موضوع عیدانه در کمپین لبخند مهربانی به دست مردم مناطق کم برخوردار برسانیم.

ماهی، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، چای و روغن است و علاقه مندان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به مراکز بهزیستی استان‌ها در سراسر کشور تحویل دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *