بهره برداری از ۴۰ هزار خدمت در حوزه مسکن در ۴۰ سالگی انقلاب/ افتتاح ۲ هزار ۵۰۰ واحد مسکن در کرمانشاه با حضور فتاح

8:00 - 19 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۲۰۶۳
مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: امسال در دهه فجر اعلام می‌کنیم که در سال جاری بیش از ۴۰ هزار خدمت در حوزه مسکن از ۷۰ هزار خدمت به بهره برداری خواهیم رساند.

ابراهیم بازیان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه درباره اقدامات ویژه کمیته امداد در حوزه مسکن برای چهلمین سالگرد انقلاب بیان کرد: هر ساله امداد بخشی از خدمات خود را که در طی در سال انجام داده است در دهه فجر رونمایی می‌کند. دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در بخش عمرانی و مسکن و ساختمان بر اساس برنامه ابلاغی سال ۹۷ در دهه فجر به بیش از ۱۰۰ درصد تعهد عمل کرده و بیشتر اقدامات در معرض تحویل و بهره برداری و یا تکمیل قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم بخش عمده خدمات تا پایان سال نیز به بهره برداری برسد.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: امسال در دهه فجر اعلام می‌کنیم که در سال جاری بیش از ۴۰ هزار خدمت در حوزه مسکن از ۷۰ هزار خدمت به بهره برداری خواهیم رساند.

وی در ادامه بیان کرد این ۴۰ هزار خدمت در حوزه احداث، خرید و تعمیرات مسکن می‌باشد.

بازیان همچنین خبر داد: در آستانه ۱۴ اسفند نیز از ۲ هزار ۵۰۰ واحد از مسکن‌های تخریب شده در زلزله کرمانشاه با حضور رئیس کمیته امداد در یکی از شهر‌ها افتتاح می‌شود.

بازیان افزود: ۱۰ هزار تعهد کمیته امداد در زلزله کرمانشاه در دهه فجر خاتمه می‌یابد. در یک سال گذشته کمیته امداد به تمام تامین مسکن مددجویان کمیته در زلزله کرمانشاه عمل کرده است. چرا که مقام معظم رهبری ااعلام کردند که مهمترین مسئله برای زلزله زدگان تامین مسکن است.

وی گفت: از واحد‌های مورد تفاهم کمیته با سپاه پاسداران، بنیاد برکت و ستاد اجریی فرمان امام تقریبا هزار واحد‌ها در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید. ادامه عمل به تعهدات در ماه‌های بعد و یا در نیمه اول سال بعد به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: در سال بعد جهش قابل توجهی به لحاظ فراگیری فعالیت و توجه به مسکن کسانی که فوریت خدمات مسکن دارند مخصوصا در بخش اجاره رهن تعمیرات در کل کشور را دنبال خواهیم کرد و در حوزه خدمات مسکن در سال آینده هیچ صفی نخواهیم داشت.

وی گفت: در سال آینده صف درخواست خدمات مسکن با توجه ویژه به اجاره و رهن و خرید مسکن برای خانواده‌های بی سرپرست و ایتام و خانواده‌های روستایی را به صفر خواهیم رساند و این توفیق بزرگی در انجام وظیفه نیازمندنان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *