رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عقب نشینی ۱۷۵۹ واحدی شاخص بورس/ اُفت ارزش سهم‌ها ادامه دارد

10:36 - 20 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۱۹۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
در سومین هفته از بهمن ماه شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با اُفت یک هزار 759 واحدی به پله 158 هزار و 535 واحدی سقوط کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، طی سومین هفته بهمن ماه بورس تهران اگرچه با معاملاتی کم‌حجم و اغلب بدون هدف مواجه بود که همپای بازارگردان‌های حقوقی، در گروه فلزات اساسی و همچنین بهبود معاملات بازارهای جهانی، شاهد تقویت تقاضای حقیقی‌ها در گروه فلزات اساسی و تک‌سهم‌های پتروشیمی بود. این در حالی است که تک سهم‌های برخوردار از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سهام شناوری پایین و فرابورسی همچنان در کانون توجه بورس‌بازها قرار دارند.
 
به علاوه معامله‌گران بورس تهران همپای بازارگردان‌های حقوقی شاهد اقبال خریداران حقیقی برای جمع‌آوری سهام به ویژه در گروه فلزات اساسی و تک‌سهم‌ها بودند.

در نخستین روز از هفته شاخص بورس پس از معاملات در سطح 159 هزار و 853 واحدی ایستاد، پس از آن و در دومین روز از هفته شاخص روند نزولی به خود گرفت و با کاهش 2500 واحدی، به رقم157 هزار و 355 واحدی رسید.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات در پانزدهمین روز از بهمن ماه و با توقف روند نزولی خود، به سطح 158 هزار و  43 واحدی رسید که نسبت به روز گذشته خود رشد 688 واحدی داشت.

روند معاملات در دو روز پایانی تغییر جهت داد و سیر صعودی به خود گرفت، به گونه‌ای که در شانزدهمین روز از بهمن ماه شاخص بورس اوراق بهادار تهران با رشد 350 واحدی به سطح 158 هزار و 394 واحدی رسید؛ و در نهایت در آخرین روز مورد معامله شاخص با رشد 141 واحدی رقم 158 هزار و 535 واحدی را از آن خود کرد.

اختلاف شاخص بورس اوراق بهادار تهران طی هفته گذشته کاهش یک هزار و 759 واحدی را در کارنامه کاری خود ثبت کرد.
 

عقب نشینی 1759 واحدی شاخص بورس/ اُفت ارزش سهم‌ها ادامه دارد


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *