رای اعتماد نمایندگان به نمکی/ اورهال ۵ هواپیمای نظامی/ کشف ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق/ بنزین گران نمی‌شود/ پاسخ به گریز‌های خارج از دستور رئیس

18:01 - 15 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۱۴۹۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «رای اعتماد نمایندگان به نمکی» تا «اورهال ۵ هواپیمای نظامی» و «کشف ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق».

رای اعتماد نمایندگان به نمکی/ اورهال 5 هواپیمای نظامی/ کشف ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق/ بنزین گران نمی‌شودگروه سیاسی ؛ امروز در صفحه سیاسی اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «رای اعتماد نمایندگان به نمکی» تا «اورهال ۵ هواپیمای نظامی» و «کشف ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق».

«اینس‌تکس»؛ بهانه‌ای برای نگه‌داشتن ایران در برجام
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: ارائه‌کنندگان «اینس‌تکس» گفته‌اند، ممکن است این بسته تا دو ماه دیگر آغاز به کار کند؛ به همین خاطر ارزش مبادله‌ای واقعی ندارد و بیشتر یک حرکت نمادین برای باقی نگه داشتن ایران در برجام محسوب می‌شود.

سجیل؛ موشکی که انهدام آن توسط سامانه‌های دفاع هوایی «ناممکن» است
سرعت بازگشت موشک بالستیک «سجیل» به جوّ زمین و سقوط روی هدف، حدود ۱۳ ماخ است که این ویژگی، انهدام موشک را توسط تمام سامانه‌های دفاع هوایی موجود «ناممکن» می‌کند.

۱۱۱ روز از حادثه «نقطه مرزی ۱۰۳ میرجاوه» گذشت/ ۷ هموطن همچنان در دست تروریست‌ها
حوالی ساعت ۵ بامداد روز سه‌شنبه ۲۴ مهر سال جاری،۱۲ تن از نیرو‌های بسیجی مستقر در پایگاه مراقبتی در نقطه مرزی ۱۰۳ در میرجاوه از سوی عناصر گروهک تروریستی جیش‌الظلم ربوده شدند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از ۴۰ سال پیش هیچ قطعه خارجی وارد نکرده‌ایم
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نه تنها مستشار‌های خارجی از نیروی دریایی خارج شدند بلکه ورود قطعات به کشور نیز ممنوع شد و از آن زمان تا امروز، هیچ قطعه خارجی وارد نیروی دریایی ارتش نشده است.

انقلاب اسلامی ایران؛ سرآغاز موفقیت‌های هسته‌ای، موشکی، فضایی و ...
جایگاه نخست ایران در زمینه تولید علم فناوری نانو در منطقه و رتبه ۱۵ در دنیا، ورود به باشگاه کشور‌های هسته‌ای، برخورداری از تکنولوژی موشک‌های بالستیک و خارج از دید و همچنین قرار گرفتن در میان ۱۰ کشور برتر فضایی از جمله موفقیت‌های علمی کشور به رغم تحریم‌های دشمنان است.

انتظار مردم‌سالاری از رژیم طاغوت نمی‌رفت/ چرایی مصونیت جمهوری اسلامی در مقابل هجمه‌ها/ بن‌بست‌ غرب‌گرایان با نقص شناخت صحیح بنیان‌های انقلاب/ آراء مردم اصالت دارد
عضو کمیسیون «امورداخلی کشور و شوراها» در مجلس می‌گوید تفکری که مربوط به غرب‌گرایان است تلاش دارد القاء کنند که فرمول‌های انقلاب اسلامی پاسخگوی انتظارات و توقعات جامعه نیست. بن‌بست‌هایی که برای غرب‌گرایان ایجاد شده به واسطه نقص در شناخت صحیح بنیان‌های انقلاب اسلامی است.

روحانی: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در خدمات اجتماعی برای مردم ایران به ارمغان آورد
رئیس‌جمهور، گفت: انقلاب بزرگ اسلامی ما دستاوردهای زیادی در خدمات اجتماعی برای مردم ایران به ارمغان آورد که یک بخش آن سلامت بود. با نگاه به آمارهای اولیه کاملا روشن است که در همین ۴۰ سال چه قدم‌های بلندی نظام جمهوری اسلامی در راه سلامت مردم برداشته است.

طرح تحول سلامت توانست مشکلات خاصی را از دوش مردم بردارد/ حمایت از بیماران خاص و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم را ادامه خواهیم داد/ استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مغفول مانده است
وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: طرح تحول سلامت توانست مشکلات خاصی را از دوش مردم بردارد و بنده به عنوان کسی که در سازمان برنامه و بودجه منابع مالی این طرح را هدایت می‌کردم به عنوان فرد معتقد به این طرح به طور قطع نقاط قوت طرح را بیش از پیش به پیش خواهم برد.

«سعید نمکی» به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت دوازدهم انتخاب شد
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، به سعید نمکی به عنوان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رأی اعتماد دادند.

مسئول دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب: نمایشگاه «اقتدار ۴۰» نشان‌دهنده خوداتکایی کشور است
مسئول دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه اقتدار ۴۰ در مصلی امام خمینی (ره) گفت: نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح نشان‌دهنده خوداتکایی کشور است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش: ارتش از نیروی انسانی معنویت‌محور برخوردار است
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه گفت: هنگامی که تربیت نیروی انسانی بر اساس ارزش‌های اسلامی، انسانی و اخلاقی باشد، نیروی انسانی تبدیل به نیروی معنویت‌محور می‌شود.

۵ فروند هواپیمای فوق سنگین و شکاری بازآماد شد
۵ فروند هواپیمای ترابری فوق سنگین، شکاری و جنگی به همت متخصصان داخلی در پایگاه شهید دوران شیراز بازآماد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد نظام ولایی دانست و گفت: پیوند امت با ولایت همه دشمنی‌ها را عقب زده است.

مجوز مجلس به دولت برای برداشت از منابع تن‌خواه مقابله با حوادث غیرمترقبه
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دولت را مجاز به برداشت از منابع تن‌خواه برای مقابله با حوادث غیرمترقبه کردند.

فلاحت‌پیشه: لایحه دو فوریتی ارائه شده از سوی دولت برای اصلاح قانون پولشویی است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: لایحه دو فوریتی که دولت به مجلس ارائه کرده درباره اصلاح قانون مبازره با پولشویی است.

۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان فارس کشف شد
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس و در راستای مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی ۳ باند قاچاق سوخت در شهرستان‌های مرودشت، کازرون و لامرد استان فارس با هماهنگی مراجع قضایی مورد ضربه قرار گرفت و ۱۵ نفر از اعضای اصلی این شبکه را دستگیر کردند.

سرلشکر صفوی: لیبرالیسم غربی در حال تمام شدن است
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: فرهنگ لیبرالیسم دیگر برای بشریت الهام بخش نیست و در حال تمام شدن است.

قاسمی: گروه‌های تروریستی شکست‌خورده در عراق، همچنان در توهم ابراز وجود به سر می‌برند
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: گروه‌های تروریستی مطرود و شکست خورده در عراق، همچنان در توهم ابراز وجود به سر می‌برند.

روحانی ضمن انتصاب وزیر جدید بهداشت، دستور کار او را اعلام کرد
رئیس جمهور با استناد به اصول ۸۷ و ۱۳۳ قانون اساسی، طی حکمی سعید نمکی را به سمت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس: بنزین گران نمی‌شود و سهمیه‌بندی منتفی است
رئیس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: مردم بدانند که نه قیمت بنزین افزایش پیدا خواهد کرد و نه شاهد سهمیه بندی بنزین خواهیم بود.

انتصاب جدید در نهاد ریاست جمهوری
رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی «علی اکبر اسماعیل آبادی» را به عنوان «معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب به روایت یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اگر ریزش داشت، رویش‌هایی هم دارد که نمونه آن جوانان مدافع حرم و امثال شهید حججی و هزاران جوانی است که آماده‌اند از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند و در مقابل آن‌ها دشمن خشت بر آب می‌زند.

پاسخ به «گریز‌های خارج از دستور» رئیس/ از کنایه ظریف روحانی تا زینت‌ النسخه + تصاویر
فرهنگی که سابقه چهار دوره نمایندگی شهر اولین‌ها و عضویت هیئت رئیسه مجلس را دارد، «گریز‌های خارج از دستور رئیس جمهور» را بی‌پاسخ نگذاشت و در همان ابتدای نطق خود گفت انتظار می‌رفت آقای روحانی به جای مطرح کردن درخواست بزرگتر شدن دولت، در اندیشه رفع مشکلات معیشتی مردم بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *