تقدیر رئیس کمیته شفافیت شورای شهر از عملکرد شفاف سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهر تهران

13:48 - 14 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۱۰۱۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس کمیته شفافیت شورای شهر گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، اولین سازمانی است که قرارداد‌های متوسط خود را بر روی سامانه شفافیت قرار داده است.

به گزارش خبرنگار جامعه ، رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اهمیت قرارداد‌های درآمدی با توجه به نوع کارکرد سازمان میوه و تره‌بار گفت: سایت هر سازمان با نمایش اطلاعات و مستندات آن سازمان باید به کمک شفافیت مجموعه بیاید و از این منظر، می‌توان از سایت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به عنوان سایت نمونه شهرداری تهران نام برد.

بهاره آروین با تاکید بر لزوم انتشار همه قرارداد‌های شهرداری تهران بر روی سامانه شفافیت از جمله قرارداد‌هایی که از نظر مبلغ، قرارداد متوسط محسوب می‌شوند، گفت: اقدامات سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در زمینه شفافیت و ارائه گزارش‌های مالی شایسته تقدیر است.

قبل از سخنان رئیس کمیته شفافیت شورای شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهر تهران در جمع اعضای این کمیته با تاکید بر اینکه امروز بحث شفافیت، به یکی از موضوعات روز شهرداری تهران تبدیل شده که لازم است این موضوع مهم به همه بخش‌های کشور تسری پیدا کند، گفت: سازمان مدیریت میادین با تمام وجود از بحث شفاف سازی و پیگیری این مهم توسط شورای شهر استقبال می‌کند.

سید سعید راد با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین در شرایط سخت اقتصادی جامعه به عنوان سازمان خدمت‌رسان با تعدیل قیمت انواع میوه و دیگر محصولات پر مصرف به کمک مردم آمده است، اظهار کرد: به همین دلیل، مراجعه‌کنندگان روزانه میادین و بازار‌های میوه و تره بار از ۵۰۰ هزار نفر فراتر رفته و در بعضی روز‌ها به یک میلیون مراجعه نیز می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حتی با ۱۰ هزار تومان نیز امکان خرید چند قلم محصول در میادین میوه و تره بار وجود دارد، تصریح کرد: امروز تنها جایی که در آن مرغ به قیمت زیر ۱۰ هزار تومان توزیع می‌شود، میادین و تره‌بار است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *