در نیم‌فصل دوم با تمام وجود برای تراکتورسازی می‌جنگیم/ اردوی کیش به لیکنز خیلی کمک کرد

11:07 - 09 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۵۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک – مهاجم تیم تراکتورسازی معتقد است اردوی ۱۰ روزه اخیر این تیم در کیش کمک زیادی به سرمربی جدید تیم کرده است.

دانیال اسماعیلی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی در جزیره کیش، اظهار داشت: ما یک اردوی ۱۰ روزه در جزیره کیش داشتیم که از لحاظ آب و هوایی هم اردوی خوبی بود، چون کیش در این مقطع از سال وضعیت آب و هوایی مناسبی نسبت به سایر مناطق دارد.

وی افزود: دو بازی تدارکاتی هم در این اردو برگزار کردیم و بقیه برنامه تمرینی را با نظر کادر فنی روی کار‌های تاکتیکی گذاشتیم. با توجه به اینکه لیکنز هم تازه هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفته، فکر می‌کنم این اردو خیلی به او کمک کرد تا بتواند شناخت بهتری از بازیکنان پیدا کند.

بازیکن تیم تراکتورسازی در واکنش به این مسئله که «گفته می‌شود لیکنز در کیش فشار زیادی به بازیکنان وارد کرده »، یادآور شد: به هر حال هر مربی یک سری تفکراتی دارد و نسبت به این تفکرات تمرینات خود را طراحی می‌کند. اردوی کیش هم اردوی نسبتاً سختی بود، اما امیدواریم که در نیم فصل دوم نتیجه این فشار‌ها را بگیریم. به هر حال لیگ ۵۰ روز تعطیل بود و نسبت به این تعطیلی بدن‌سازی خوبی انجام دادیم.

اسماعیل‌فر با اشاره به وضعیت تراکتورسازی در نیم فصل دوم، خاطرنشان کرد: هیچ‌کس از الان نمی‌تواند بگوید که یک تیم در پایان فصل چندم می‌شود، اما ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمام وجود در نیم فصل دوم بجنگیم تا دل هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *