سرمایه گذاری در شمال تهران از مسکونی به سمت گردشگری خواهد رفت

16:41 - 07 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۰۰۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
شمال تهران در رویکرد جدید مدیریتی خود از سرمایه گذاری بر سکونت به سمت سرمایه گذاری در گردشگری و خدمات رسانی پیش خواهد رفت.

به گزارش گروه جامعه ، سید حمید موسوی شهردار جدید منطقه یک در مراسم تکریم و معارفه که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، مصطفی کاظمی مدیر کل دفتر شهردار تهران، شاپور رستمی معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تهران، سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات و معاونان و مدیران شهری منطقه یک برگزار شد با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: حراست از ویژگی‌های طبیعی و تاریخی این منطقه، بهبود نظام ترافیک، حفظ توازن کالبدی منطقه، تغییر رویکرد سرمایه گذاری از مسکونی به گردشگری وخدماتی، حفظ ارزش‌های بافت روستایی منطقه مانند محله‌های چیذر، درکه و ...، رفع اغتشاشات بصری، فعال سازی کمیته ایمنی و مناسب سازی در سطح منطقه از اهداف دوره جدید مدیریت شهری در منطقه خواهد بود.

وی گفت: شمال تهران دارای ۳ امامزاده (ع) متبرک، هزار شهید و ۵۰۰ جانباز است که ارادت خاصی به آن‌ها داریم و همچنین دارای امکانات زیست محیطی، روددره‌ها و منابع طبیعی بسیاری است که می‌تواند در اختیار همه شهروندان قرار بگیرد.

موسوی عنوان کرد: این منطقه دارای ۶۱ هکتار پهنه دیپلماتیک و دارای قطعات بزرگ دانه است و قابلیت‌های بالقوه‌ای دارد که امیدواریم بتوانیم از همه پتانسیل‌های آن به صورت بهینه استفاده کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *