رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایستگاه متروی هلال احمر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

14:54 - 07 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۸۹۹۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
ایستگاه هلال احمردر خط ۷ مترو، بیش از ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی با نصب پله‌های برقی، بخش تجهیزاتی آن نیز تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه جامعه ، با تزریق منابع مالی اخیر اقدامات لازم برای ترخیص پله‌های برقی از گمرک شهید رجایی بندرعباس صورت گرفته و ظرف چند روز آینده این پله‌ها جهت نصب به شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو) تحویل خواهد شد.

در این ایستگاه اقدامات نازک‌کاری نیز به پایان رسیده و کف فرش آن شامل هماهنگ‌سازی با پیاده‌راه‌های اطراف نیز تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

ایستگاه هلال احمر در خیابان هلال احمر و مابین ایستگاه‌های مهدیه و بریانک واقع شده است که با راه‌اندازی این ایستگاه، شهروندان ضمن دسترسی به ایستگاه‌های این خط به ایستگاه‌های اتوبوس BRT مولوی و خاوران دسترسی خواهند داشت.

خط ۷ متروی تهـران دارای تونلی به‌طول ۲۷ کیلومتر و تعداد ۲۲ ایستگاه است که از شهرک امیرالمومنین (ع) واقع در منطقه جنوب شرق تهـران شروع و پس از عبور در بزرگراه محلاتی و تقاطع‌های بسیج و ۱۷ شهریور، در خیابان مولوی امتداد داشته و در بزرگـراه نواب صفوی مسیر آن ادامه یافته و به موازات تونل توحید و با عبور از کنار برج میلاد، در منطقه سعادت آباد واقع در شمال غرب تهران پایان می‌یابد.

کل مسیر پروژه به صورت زیرزمینی اجرا شده و یک دپو-پارکینگ در ابتدا خط و یک پارکینگ در انتهای خط در نظر گرفته شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *