نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اعلام شد/ قبولی ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر

13:42 - 06 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۸۶۳۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج پذیرش در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در عصر امروز شنبه ۶ بهمن ۹۷ خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه اظهار کرد: تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای بهمن ماه ۹۷ ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۱۶۶ نفر زن و تعداد ۲۴ هزار و ۵۵۰ نفر مرد بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جمعه ۲۳ آذر ماه ۹۷ برای تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب در ۵ گروه آموزشی و تعداد ۱۴۱ کدرشته امتحانی در ۹۴ حوزه امتحانی مربوطه و در ۸۱ شهرستان برگزار شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با بیان اینکه از تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۱۳ هزار و ۶۴۰ داوطلب غایب بودند افزود: از تعداد کل حاضرین در جلسه تعداد ۲۱ هزار و ۴۷۰ نفر زن و ۱۷ هزار و ۷۰۶ نفر مرد هستند.

توکلی اظهار داشت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفتند که از این میان ۶ هزار و ۲۴۱ نفر زن و ۷ هزار و ۱۵۴ نفر مرد هستند.

وی گفت: فهرست اسامی تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به همراه اطلاعیه مربوط به ثبت نام و نحوه ثبت نام و مدارک لازم از عصر امروز ۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش اضافه کرد: پذیرفته شدگان باید بر اساس ضوابط اعلام شده برای ثبت نام در مراکز و واحد‌های قبول شده، اقدام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *