ممنوعیت رایزنی بودجه‌ای/ عیادت از آیت‌الله مومن/ کشف یک میدان جدید نفتی/ ۲ اتهام مرضیه هاشمی/ ۲۲ بهمن امسال از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است

7:30 - 05 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۸۰۳۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حوزه دولت در هفته جاری اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.
جهانگیری: ایران خواهان روابط صمیمانه و دوستانه با همه کشور‌های همسایه است/ فاز ۳ پالایشگاه ستاره خلیج فارس در حال راه‌اندازی است/ ۹۵ میلیون لیتر بنزین تولید می‌شود/گازرسانی به ۷۸ روستا و شهرک صنعتی در جنوب کرمان/ امروز؛ افتتاح سه کارخانه در مرکز استانبه خبرنگار گروه سیاسی ، حوزه دولت در هفته جاری اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

مراسم معارفه معاون سیاسی جدید وزارت کشور برگزار شد
 مراسم معارفه معاون سیاسی جدید وزارت کشور، امروز در نشست شورای معاونین این وزارتخانه برگزار شد.

واعظی از آیت الله مومن عیادت کرد
 رئیس دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهوری با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله محمد مومن عیادت کرد.

جهانگیری: ایران خواهان روابط صمیمانه و دوستانه با همه کشور‌های همسایه است
 معاون اول رئیس جمهور در شورای عالی حج و زیارت گفت: جمهوری اسلامی ایران خواهان روابط صمیمانه و دوستانه با همه کشور‌های همسایه و منطقه است.

رایزنی بودجه‌ای معاونان پارلمانی دستگاه‌های اجرایی با مجلس؛ ممنوع
 معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: از تمامی معاونان پارلمانی و همچنین نمایندگان دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها درخواست دارم که با تاکید رئیس جمهوری و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور از رایزنی مجدد با نمایندگان مجلس برای ایجاد تغییر در لایحه بودجه جدا خودداری کنند.

هزار و ٢٧٤ شهرداری و دهیاری‌ کشور برای برگزاری «جشن چهل سالگی انقلاب» دعوت شده‌اند
معاون وزیر کشور گفت: از حدود هزار و ٢٧٤ شهرداری و دهیاری‌های مختلف کشور برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب دعوت کردیم و امسال در برنامه بندرعباس خیلی از وزرا و مسئولان از جمله وزیر کشور حضور پیدا می‌کنند.

نتایج آماری آسیب‌های اجتماعی به‌ زودی توسط وزارت کشور منتشر خواهد شد
 رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، گفت: نتایج آماری آسیب‌های اجتماعی به‌ زودی توسط وزارت کشور منتشر خواهد شد. این پیمایش ۱۳۱ هزار نفری از کل کشور و از تمام اقشار ایران دریافت شده است.

فاز ۳ پالایشگاه ستاره خلیج فارس در حال راه‌اندازی است/ ۹۵ میلیون لیتر بنزین تولید می‌شود
 وزیر نفت با بیان اینکه فاز‌های ۱ و ۲ پالایشگاه ستاره خلیج فارس به ظرفیت رسیده است، گفت: فاز ۳ نیز در حال راه اندازی است و با تولید ۳۰ میلیون لیتر بنزین در روز سرپا ایستاده ایم و به آن افتخار می‌کنیم، چرا که ستاره خلیج فارس خوب کار کرده و انصاف نیست پشت نیروی جوان پرانرژی اینگونه صحبت کنیم.

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا برگزار شد
 شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور روسای قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضا تشکیل جلسه داد.

شناخت درست و فرهنگ‌سازی، تنها راه مدیریت و پیشگیری از مشکلات فناوری است
رئیس‌جمهور ارتباطات و فناوری اطلاعات را نماد تحول جوامع در حوزه تکنولوژی دانست و با بیان اینکه مقاومت در برابر فناوری ها و تحولات نوین، رویکردی قدیمی است، تاکید کرد: شناخت درست و فرهنگ سازی، تنها راه مدیریت و پیشگیری از مشکلات فناوری است.

فرهنگ ایثار و شهادت، کشور را از بحران‌ها و تنگنا‌ها نجات داده است
 معاون اول رئیس‌جمهور گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، کشور را از بحران‌ها و تنگنا‌ها نجات داده است.

گازرسانی به ۷۸ روستا و شهرک صنعتی در جنوب کرمان/ امروز؛ افتتاح سه کارخانه در مرکز استان
معاون اول رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کرمان با حضور در جیرفت، ضمن بهره‌برداری از خط انتقال گاز کهنوج به جیرفت، طرح گازرسانی به شهرستان‌های جیرفت، نرماشیر و فهرج و نیز گازرسانی به ۷۸ روستا و شهرک صنعتی در جنوب استان کرمان را مورد بهره برداری قرار داد.

اذعان وزیر کشور به خلأ‌های ارتباطی و عدم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای آگاهی‌بخشی
 وزیر کشور با اشاره به وجود خلأ‌های ارتباطی و عدم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای در جهت آگاهی بخشی به مردم، از دستگاه‌های مختلف خواست با ارتقاء روند پاسخگوئی به افکار عمومی و برطرف کردن شبهات جامعه و همچنین ارائه مؤثر گزارش‌های واقع بینانه و اطلاعات صحیح از اقدامات خود به مردم، زمینه نشاط افزون‌تر و امید بیش از پیش مردم را مستمراً فراهم سازند.

اشراف کاملی به مشکلات داریم و برای عبور از آنها برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است
 معاون اول رئیس جمهور گفت: مسئولان اشراف کاملی نسبت به مشکلات دارند و از مسائل و تنگناهای معیشتی مردم اطلاع کامل دارند و برای حل این مسائل برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی‌های دقیقی صورت گرفته است تا بتوانیم از این مشکلات عبور کرده، روند توسعه متوقف نشود و طراحی‌های دشمنان علیه کشور به شکست بینجامد.

«رنگین پوست» و «مسلمان» بودن ۲ اتهام مرضیه هاشمی است
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه خانم مرضیه هاشمی دو اتهام دارد که یکی از آن‌ها «رنگین پوست» بودن و دیگری «مسلمان بودن» اوست، عنوان کرد: مسئله مسلمان ستیزی در دولت ترامپ بیشتر از بقیه روسای جمهور آمریکا خودش را نشان می‌دهد.

۲۲ بهمن امسال از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است/ تحریم‌های آمریکا به هدف نرسید/ کشف یک میدان جدید نفتی در حوزه آبادان/ هفته آینده؛ تقدیم لایحه جامع انتخابات به مجلس
 رئیس جمهور با تبریک فرا رسیدن بهمن‌ماه؛ ماه پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر به ملت بزرگ ایران، گفت: همه می‌دانیم بهمن‌ماه، دهه فجر و بویژه روز ۲۲ بهمن امسال از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

ایران در دوران بازسازی سوریه در کنار دولت و مردم این کشور خواهد بود
 معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه بخش خصوصی ایران از گذشته در سوریه فعال بوده، گفت: بی تردید در دوران بازسازی سوریه نیز بخش خصوصی ایران در کنار دولت و ملت این کشور حضور خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *