توزیع بسته‌های حمایتی عادلانه نیست/ علاج‌کار؛ سیستم توزیع کوپنی/ ۵ نوع نرخ ارز داریم!

10:37 - 30 دی 1397
کد خبر: ۴۸۶۸۶۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه ۵ نوع نرخ ارز در کشور داریم، تاکید کرد: زمانی که تنها دو نوع نرخ ارز داشتیم مفاسد به خودی خود به چشم می‌خورد چه رسد به اینکه حالا ۵ نوع نرخ ارز داریم.
توزیع نادرست بسته‌های حمایتی / باید مراقب قاچاق بالعکس کالا‌های دولتی بود/ دولت به سمت سیستم توزیع کوپنی حرکت کندسید کاظم دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، گفت: در شرایط فعلی بسته‌های حمایتی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی تهیه شده است، به صورت نادرست بین مردم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵ نوع نرخ ارز در کشور داریم، تاکید کرد: زمانی که تنها دو نوع نرخ ارز داشتیم مفاسد به خودی خود به چشم می‌خورد چه رسد به اینکه حالا ۵ نوع نرخ ارز داریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: وقتی قصد داریم کالایی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مردم برسانیم قطعا دولت باید به این موضوع توجه داشته باشد چرا که این کالا‌ها به هر طریقی که به کشور وارد می‌شود قاچاق بالعکس خواهد داشت.

این نماینده مجلس با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا همه مردم از کالا‌هایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده استفاده کرده‌اند؟ گفت: ممکن است در توزیع این بسته‌های حمایتی بسیاری از محرومین جا مانده باشند و از این کالا‌ها استفاده نکرده باشند که باید این مسئله را به طور حتم مد نظر قرار داد.

دلخوش تاکید کرد: قطعا بسته‌های حمایتی دولت باید بطور عادلانه توزیع شود و در توزیع این کالا‌ها هم باید از بخش‌های مختلف استفاده کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: معتقدیم دولت باید در شرایط فعلی به سمت سیستم توزیع کوپنی حرکت کند چرا که به تنهایی نمی‌تواند این امور را مدیریت کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *