تمرکز لازمه وحدت در هر جامعه

12:02 - 23 دی 1397
کد خبر: ۴۸۴۷۹۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزیر آموزش و پرورش گفت: تمرکز لازمه وحدت در هر جامعه است.

تمرکز لازمه وحدت در هر جامعه

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سید محمد بطحایی در آیین تودیع و معارفه معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش  اظهار کرد: آموزش و پرورش در ۴۰ سال گذشته علیرغم توقعاتی وانتقاداتی که داریم باید دستاورد‌ها را هم ببینیم. کوچک سازی ساختار‌های اداری و اصلاح ساختار‌های اداری رویه‌ای است که دولت در تمام ارکان‌ها در پیش گرفته است.

 وی افزود :نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی آموزش و پرورش متمرکز است. تمرکز لازمه وحدت در هر جامعه است. بخشی از تمرکز به دلیل مشکلات ساختاری در آموزش و پرورش است. اگر چارت جدید وزارت آموزش و پوزش ابلاغ شد اصلاح ماموریت‌ها در ورای تلفیق آن‌ها نهفته است.

 بطحایی در ادامه بیان داشت :در ساختار سازمان موجود مجبوریم تعدادی از واحد‌ها را تلفیق و ماموریت برخی از واحد‌ها را تغییر دهیم. اولین مسئله بعد از اصلاح ساختار چالش‌هایی است که با آن مواجهه هستیم. با دقت کارشناسی و با ظرافت‌هایی که قرار است دیده شود باید این تغییر و تحولات صورت بگیرد. ۶ معاونت خود را حفظ می‌کنیم. با حفظ ۶ معاونت در حوزه ستادی و ۳۰ باکس مدیریتی به سازمان اداری و استخدامی به توافق رسیدیم. امروز اولین جلسه برای تلفیق و تصحیح این ساختار سازمانی تشکیل شده است.

بطحایی در ادامه بیان کرد: حوزه روابط عمومی و وزارتی نقش پل ارتباطی با سایر بخش‌های جامعه را بر عهده دارد. وزارت آموزش و پرورش یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر شاغل و بازنشسته دارد.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *