سپرده‌های «بازنشستگان» صندوق ذخیره تا پایان شهریور و «زرین» تا پایان آبان ماه تسویه شد

11:43 - 18 دی 1397
کد خبر: ۴۸۳۳۵۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
در آخرین دور پرداخت‌های موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، سپرده‌های ۶ درصد و مازاد پس انداز بازنشستگان تا پایان شهریور ماه و سپرده‌های زرین تا پایان آبان ماه سال جاری تسویه شد.

به گزارش گروه جامعه بر این اساس مطالبات بازنشستگانی که از ابتدای تیر تا پایان شهریور ۱۳۹۷ درخواست خود را ارائه کرده بودند تسویه و بیش از ۲.۴ میلیارد تومان از دیون صندوق به آن‌ها پرداخت شد.

در بخش سپرده‌های اختیاری اعضای موسسه صندوق ذخیره نیز سپرده‌های زرین تا سررسید آبان ماه تسویه و حدود ۹۸۰ میلیون تومان به صاحبان این سپرده‌ها بازگردانده شد.

این گزارش حاکی است موسسه در راستای کاهش دوره انتظار متقاضیان در صف، اقدام به تسویه بیش از ۱.۸ میلیارد تومان از سپرده‌های مازاد (تا سقف ۵ میلیون تومان) در بازه زمانی خرداد تا شهریورماه کرد و بدین ترتیب حدود ۲۰ درصد از متقاضیان از صف خارج شده و سپرده خود را دریافت کردند.

این گزارش تاکید می‌کند تسویه مطالبات اعضای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در اولویت تیم مدیریتی موسسه قرار داشته و از زمان استقرار (ابتدای بهمن) تا کنون نیز بخش قابل توجهی از مطالبات اعضا پرداخت شده است.

در عین حال پیگیری برای به روز رسانی پرداخت مطالبات معوق اعضا ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *