رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۵۰۰ هزار شهروند بی‌بضاعت تهرانی از اماکن ورزشی شهرداری استفاده می‌کنند

16:36 - 16 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۸۰۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد که ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر شهروند بی بضاعت تهرانی از اماکن ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران استفاده می‌کنند.

۵۰۰ هزار شهروند بی‌بضاعت تهرانی از اماکن ورزشی شهرداری استفاده می‌کنند

به گزارش گروه جامعه ،ولی‌الله شجاع‌پوریان در جریان بررسی لایحه اصلاح تعرفه بهره‌برداری از اماکن ورزشی شهرداری تهران که امروز در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت، با بیان اینکه با توجه به ماه‌های پایانی سال ۹۷، پیشنهاد می‌شود که اعضای شورای شهر تهران با این لایحه موافقت نکنند، اظهار کرد: چرا که ما زمان کمی برای اجرای این مصوبه پس از تصویب در صحن علنی و ابلاغ آن داریم و در واقع این یک هزینه سنگین برای شهرداری تهران محسوب خواهد شد.

وی پیشنهاد داد که ماه‌های پایانی سال نیز تعرفه‌های اماکن ورزشی شهرداری تهران به همین شکل و منوال ادامه پیدا کند و در واقع افزایش تعرفه‌های اماکن ورزشی در سال آینده مورد توجه قرار بگیرد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به افزایش هزینه‌های اماکن ورزشی زیر مجموعه سازمان ورزش شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: ما با هزینه‌های بسیاری از جمله حامل‌های انرژی، حق‌الزحمه پرسنل و هزینه نگهداشت اماکن روبرو هستیم ضمن اینکه برخی از تاسیسات این امکان فرسوده شده و نیاز به نوسازی دارند. امیدوارم که افزایش تعرفه‌های اماکن ورزشی در سال آینده مورد توجه مدیریت شهر‌ی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون صددرصد از ظرفیت اماکن ورزشی شهرداری تهران توسط شهروندان استفاده می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر شهروند بی‌بضاعت از این اماکن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *