با بازیکنانی که تیم ملی در اختیار دارد، باید توقع قهرمانی داشته باشیم/ با مربیان ایرانی به جمع ۴ تیم رسیده‌ایم

10:54 - 16 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۵۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت که تیم ملی با توجه به بازیکنانی که دارد، می‌تواند قهرمان آسیا شود.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره جام ملت‌های آسیا و شانس ایران برای قهرمانی اظهار داشت: با بازیکنانی که ایران در اختیار دارد، باید توقع قهرمانی داشته باشیم. همه نوع امکانات در اختیار تیم ملی است تا آنها بتوانند پس از سال‌ها ایران را به مقام قهرمانی برسانند.

وی افزود: شنیده‌ام که کی‌روش گفته حضور در جمع چهار تیم رویای مردم ایران است. در صورتی که در گذشته با مربیان ایرانی به جمع ۴ تیم رفته‌ایم و سوم شده‌ایم. زمانی که خودم بازی می‌کردم، در جام ملت‌های ۱۹۸۸ محمود یاوری از تیم ملی رفت و ناصر محمدخانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت. ما نزدیک فینال آسیا بودیم که در نیمه نهایی در اواخر بازی گل خوردیم و در ضربات پنالتی عربستانی‌ها بردند و به فینال رفتند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی تجربه بین‌المللی دارند، سال‌ها اروپا بازی کرده‌اند و می‌توانند از این تجربه استفاده کنند. وقتی تیم ملی در جام جهانی حضور داشته، جام ملت‌ها نباید برای آنها سخت باشد.

بیانی در خصوص وضعیت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در چند بازی آخر نتایج خوبی گرفت، اما باید برای نیم فصل دوم تقویت شود و نقاط ضعف و قوت خودش را بشناسد. امیدوارم با تغییر و تحولاتی که اخیرا صورت گرفته، شرایط این تیم بهتر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *