تدوین سند چهل ساله دستاوردها‌ی نظام در دستگاه قضایی استان زنجان

12:12 - 15 دی 1397
کد خبر: ۴۸۲۳۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی از جمع آوری و تدوین سند چهل ساله دستاورد ها‌ی نظام در دستگاه قضایی استان بر اساس حوزه مأموریتی مجموعه‌ها در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

تدوین سند چهل ساله دستاوردها‌ی نظام در دستگاه قضایی استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان زنجان که با حضور طهماسبی رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی استانداری برگزار شد، گفت: برای ارائه خدمات روان، آسان و در شأن مردم استان با توجه به شرح وظایف و نوع خدمات سازمان‌های تابعه قوه قضاییه، تأمین نیاز ها‌ی اولیه ورفع کمبود‌ها لازم و ضروری است..


رییس شورای قضایی استان زنجان توجه به حوزه پیشگیری را یک مأموریت محوری برای قوه قضاییه دانست و خواستار همکاری دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف این حوزه اثر گذار شد.


وی با اشاره به اینکه حرکت و فعالیت‌های ما بایستی بر محور برنامه باشد افزود: همه حوزه‌ها و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان برنامه ها‌ی مجموعه خود را برای سال ۹۸ تدوین و ارائه نمایند.


رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه از جمع آوری و تدوین سند چهل ساله دستاورد ها‌ی نظام در دستگاه قضایی استان بر اساس حوزه مأموریتی مجموعه‌ها در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جشن انقلاب خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *