رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرزنشینان؛ بهترین مرزبانان کشور

4:13 - 14 دی 1397
کد خبر: ۴۸۱۹۷۳
فرمانده مرزبانی کشور، بر لزوم اهتمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای رونق اقتصاد و اشتغال مرزنشینان تاکید کرد و گفت: توسعه در مناطق مرزی باید همه جانبه باشد.

به گزارش گروه جامعه سردار قاسم رضایی در همایش امنیت و توسعه شهرستان‌های مرزی استان خراسان رضوی با بیان این که هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران تهدیدات پیرامونی و برون مرزی ندارد، اظهار داشت: این تهدیدات برای مقابله با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و دینی، ایجاد ناامیدی در مردم و ضربه زدن به کشور است.

وی، یکی از مهمترین عوامل ناکامی دشمنان را وجود مرزنشینان غیور دانست و افزود: "مرزنشینان"؛ بهترین مرزبانان کشور هستند و همواره شاهد تلاش این عزیز در صیانت از کشور و آرمان‌های انقلاب بوده و هستیم.

فرمانده مرزبانی کشور در ادامه، بر لزوم اهتمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای رونق اقتصاد و اشتغال مرزنشینان تاکید و بیان کرد: توسعه در مناطق مرزی باید همه جانبه باشد که هم افزایی مدیران در این راستا تعیین کننده است.

وی، اجرای پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... در مناطق مرزی را از الزامات دانست و خاطر نشان کرد: باید از اقدامات "جزیره ای" و بدون اثر خودداری کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *