افزایش کیفیت خدمات با محوریت عدالت و تاکید بر پاسخگویی منطبق بر نظام سطح بندی مهمترین اهداف نظام ارجاع است

14:39 - 30 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۷۸۳۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: برای اجرای کامل نظام ارجاع، هماهنگی در بالاترین سطح میان معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت وجود دارد.

به گزارش گروه جامعه ، علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت در جلسه نظام ارجاع ضمن اشاره به اهمیت استقرار نظام ارجاع اظهار داشت: نظام ارجاع یا سطح بندی خدمات علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های سلامت، مزایای بسیاری برای آحاد ملت خواهد داشت.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات با محوریت عدالت و تاکید بر پاسخگویی منطبق بر نظام سطح بندی مهمترین اهدافی است که در نظام ارجاع در بستر پرونده الکترونیک سلامت بیمار دنبال می‌شود.

 رییسی گفت: خوشبختانه هماهنگی در بالاترین سطح میان معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت برای اجرای کامل این طرح وجود دارد.

در ادامه این جلسه دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، طرح نظام ارجاع را تحول بزرگ در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی عنوان کرد و گفت: در آینده، طرح نظام ارجاع به تدریج در تمام مناطق کشور عملیاتی شده و گام بلندی در راه رضایتمندی خدمت گیرندگان برداشته خواهد شد.

جان بابایی بر آمادگی کامل حوزه درمان برای استقرار نظام ارجاع تاکید کرد و افزود: تقویت زیرساخت‌ها و فرهنگسازی دو مقوله مهم در اجرای موفق این برنامه است.

در این جلسه جمعی از مدیران معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

انتهای یپام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *