تاکید باقری بر تداوم دیپلماسی فعال ایران برای توسعه و تعمیق روابط

14:18 - 02 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۷۰۰
تاکید باقری بر تداوم دیپلماسی فعال ایران برای توسعه و تعمیق روابط
سرپرست وزارت امور خارجه ضمن ارائه گزارشی از رایزنی‌های ساعات گذشته خود با همتایان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، بر عزم ایران بر تداوم دیپلماسی فعال برای توسعه و تعمیق روابط و عدم ورود خللی در اجرای برنامه‌های مشترک تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، گزارشی از رایزنی‌های روز گذشته خود ارائه کرد.

وی نوشت: دیروز پذیرای تماس‌های تلفنی مقام‌های دولت‌های مختلف خارجی بودم؛ وزیران امور خارجه کویت، قطر، عربستان، ترکیه و اردن و قائم مقام وزارت خارجه چین در تماس‌های تلفنی شهادت شهدای عرصه خدمت و دیپلماسی را از جانب سران و دولت‌ها و ملت‌های خود به رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران مردم در دولت و مردم داغدار و شریف ایران تسلیت گفتند و تاکید کردند در این شرایط دشوار در کنار ایران هستند.

باقری تصریح کرد: این تماس‌ها فرصت مغتنمی بود تا بر عزم ایران بر تداوم دیپلماسی فعال برای توسعه و تعمیق روابط و عدم ورود خللی در اجرای برنامه‌های مشترک تاکید کنم.

سرپرست وزارت امور خارجه، در ادامه نوشت: تماس‌های تلفنی، امروز وزیران خارجه عمان، جمهوری آذربایجان، الجزایر و صربستان مراتب تسلیت و همدردی سران، دولت و مردم خود با دولت و مردم ایران ابراز داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *