استقرار آتش‌نشانان تهرانی در مسیر مراسم تشییع شهدای خدمت

16:34 - 01 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۵۷۱
استقرار آتش‌نشانان تهرانی در مسیر مراسم تشییع شهدای خدمت
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار آتش‌نشانان تهرانی در طول مسیر برگزاری مراسم بدرقه و تشییع پیکر شهدای حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، قدرت‌اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: بعد از حادثه بسیار تلخی که منجر به شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان وی شد، امشب و فردا هموطنان تهرانی با پیکر این شهدا وداع خواهند کرد. در طی برگزاری این مراسم در تهران سازمان آتش نشانی با تمام قوا، همه تلاش خود را برای تامین ایمنی شهروندان به کار خواهد بست.

وی با بیان اینکه امشب مراسم بدرقه پیکر شهدا در مصلی تهران برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مراسم ۲۰۰ نفر آتش‌نشان در ۴۰ نقطه به همراه ۶۰ دستگاه خودرو سنگین، سبک و موتورسیکلت‌های آتش نشانی در بخش‌های داخلی مصلی تهران و بزرگراه‌های اطراف مستقر خواهند شد. استقرار نیرو‌ها از ساعت ۱۸ عصر امروز آغاز می‌شود و تا پایان عادی شدن تردد در مسیر‌های اطراف ادامه خواهد داشت؛ ضمن اینکه مدیران ارشد عملیات نیز در این مدت گشت زنی‌هایی جهت بررسی استقرار آتش نشانان انجام خواهند داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت فردا- چهارشنبه دوم خردادماه- برگزار می‌شود، گفت: این مراسم از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد؛ در این مراسم ۳۰۰ نفر آتش نشان در ۷۰ نقطه همراه با ۵۰ دستگاه خودرو سنگین، ۳۰ دستگاه خودرو سبک و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت حضور خواهند داشت که از این تعداد ۶۰ نفر آتش نشان آقا و ۱۰ نفر آتش نشان خانم به صورت پیاده در نقاط مختلف مستقر خواهند بود. استقرار نیرو‌ها از ساعت ۴:۳۰ صبح فردا آغاز می‌شود و تا عادی شدن تردد در این مسیر ادامه خواهد داشت. طی این مدت مدیران عملیاتی نیز با انجام گشت‌زنی، وضعیت ایمنی را کنترل می‌کنند.

گفتنی است برای حفظ ایمنی شهروندان که در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی حضور پیدا می‌کنند، مقرر شده نیرو‌های آتش نشان در طول مراسم و تا تخلیه کامل محل برگزاری مراسم حضور داشته باشند و خدمات لازم را به شهروندان ارائه کنند.

نیرو‌های تمام ایستگاه‌های سازمان آتش نشانی در آماده‌باش کامل قرار دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه حادثه، مراتب را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *