یک فوریت نام‌گذاری معبری به نام شهید رئیسی تصویب شد

14:01 - 01 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۵۲۷
یک فوریت نام‌گذاری معبری به نام شهید رئیسی تصویب شد
همزمان با دویست و سی‌و‌هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت نام‌گذاری یکی از معابر شهر تهران به نام شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی بررسی شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفایت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی‌و‌هشتمین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت نامگذاری یکی از معابر پایتخت به نام شهید آیت الله رئیسی گفت: پیشنهاد بنده این است که یکی از معابر نیز به نام شهید امیر عبداللهیان نامگذاری شود.

نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا نیز گفت: بنده به عنوان فرزند شهید سلیمانی و عضو شورا درخواست دارم بزرگراه شهید سلیمانی به نام شهید رئیسی تغییر نام دهد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر نیز با بیان اینکه معبر مناسبی به نام شهید رئیسی نامگذاری شود، تصریح کرد: کوتاه و بلند بودن یک معبر چیزی از ارزش یک شهید نمی‌کاهد. جایگاه شهدا بسیار والاست.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: معابری نیز باید به نام دیگر شهدای این حادثه نامگذاری شود که هریک از آن‌ها از افتخارات ما بوده اند. نباید فردی در این میان از قلم بیفتد.

چمران با بیان اینکه نامگذاری معابر به نام سایر عزیزان نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: بنابر اولویت یک فوریت نامگذاری یک معبر به نام شهید رئیسی تصویب خواهد شد و نامگذاری سایر معابر در نوبت خود بررسی می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: اولین فردی که امسال عید نوروز را به بنده تبریک گفت شهید امیر عبداللهیان بود. تمام این شهدا از انسان‌های متواضعی بودند که باید به طور مفصل به خدمات آن‌ها پرداخت.

گفتنی است یک فوریت نامگذاری یک معبر به نام شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی با ۲۱ رأی موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *