برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیر ماه/ نتایج نهایی نیمه دوم مهر اعلام می‌شود

9:44 - 01 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۴۴۸
برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیر ماه/ نتایج نهایی نیمه دوم مهر اعلام می‌شود
رئیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری خبر داد و گفت: این آزمون در صبح روز‌های ۲۱ و ۲۲ و بعد از ظهر ۲۱ تیره ماه یعنی در ۳ نیم روز برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - عبدالرسول پورعباس درباره تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری گفت: با توجه به محدودیت زمانی ۵۰ روز برای انتخاب رئیس جمهور دیروز جلسه‌ای را با شورای نگهبان برگزار کردیم و قرار شد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیره ماه برگزار شود و همچنین با توجه به اینکه احتمال به دور دوم کشیده شدن این انتخابات نیز وجود دارد و در صورت به دور دوم کشیده شدن باید در هفته بعدش و یعنی تاریخ ۱۵ تیره ماه دوره دوم انتخابات برگزار شود، مقرر شد نوبت دوم آزمون سراسری خارج از این محدوده زمانی ۵۰ روز و در صبح روز‌های ۲۱ و ۲۲ و بعد از ظهر ۲۱ تیره ماه یعنی در ۳ نیم روز برگزار شود.

وی ضمن اشاره به اینکه آزمون سراسری با همان شیوه و روالی که قرار بود در هفتم و هشتم تیر ماه برگزار شود در روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیره ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: اطلاع رسانی‌هایی جزئی‌تر در اطلاعیه‌های بعدی انجام می‌شود.

رئیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: امیدواریم با تغییر زمان برگزاری آزمون این فرصت برای داوطلبان ایجاد شود تا با این ضایعه کنار بیایند و خودشان را آماده کنند.

پورعباس بیان کرد: تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری در تمام برنامه‌های تغییر ایجاد می‌کند و پیش‌بینی می‌شود اعلام نتایج نهایی در نیمه مهر ماه انجام شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *