آمادگی کامل سازمان اورژانس برای مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت

8:17 - 01 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۴۱۶
آمادگی کامل سازمان اورژانس برای مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت
رئیس سازمان اورژانس کشور از آمادگی این سازمان برای برگزاری با شکوه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه در شهر‌های مختلف کشورمان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، جعفر میعادفر در اجلاس غیرحضوری روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد، از ولایت پذیری در عین اجتهاد به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی یاد کرد و افزود: در ۳ سال گذشته در فضایی بدون تنش و با آرامش خیال، امور کشور در حوزه‌های مختلف و همچنین توسعه سازمان اورژانس کشور پیگیری شد.

وی با اشاره به بسیج امکانات سازمان اورژانس کشور برای حادثه روز گذشته در ورزقان آذربایجان شرقی، گفت: شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که در آن حادثه رخ داده بود، بسیار نامناسب بود، اما وزیر بهداشت در همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شد و فرماندهی عملیات را بر عهده داشت.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای این حادثه در شهر‌های مختلف از جمله تبریز، تهران، قم و مشهد مقدس، گفت: برای پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی در مراسم فردا در تبریز، امکانات و نیرو‌های پشتیبان از ارومیه و اردبیل به تبریز اعزام می‌شوند تا در صورت نیاز به خدمت رسانی بپردازند.

میعادفر به آماده باش کامل اورژانس برای مراسم تشییع شهدای این حادثه در تهران اشاره کرد و گفت: مراسم اصلی تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی در مشهد مقدس است و باتوجه به خیل عظیم مردم در این مراسم، همه تمهیدات لازم در حوزه اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی اندیشیده شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *