گفت‌وگو|

هاکان دمیر: تا ابد حامی بسکتبال ایران می‌مانم/ تمام خاطرات خوبم با تیم ملی را حفظ خواهم کرد

7:45 - 30 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۸۸۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هاکان دمیر: تا ابد حامی بسکتبال ایران می‌مانم/ تمام خاطرات خوبم با تیم ملی را حفظ خواهم کرد
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال گفت: اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم به المپیک برسیم، اما با وجود تمام اتفاقاتی که رخ داد من تا ابد حامی بسکتبال ایران خواهم بود.

خبرگزاری میزان - بعد از ناکامی تیم ملی بسکتبال در مسیر صعود به بازی‌های المپیک پاریس و سپس ناکامی در بازی‌های آسیایی هانگژو در کسب مدال و دفاع از عنوان قهرمانی فدراسیون بسکتبال اوایل اردیبهشت ماه سال جاری از قطع همکاری با این مربی ترکیه‌‌ای خبر داد تا دوران حدوداً یک ساله این مربی در بسکتبال ایران خیلی زود به پایان برسد.

هاکان دمیر، در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین شرایطش اظهار داشت: تمام تلاشم را برای تیم ملی ایران انجام دادم؛ من به پیشرفت بازیکنان افتخار می‌کنم، بنابراین نمی‌خواهم بیشتر از این صحبت کنم.

*دوست داشتم با بازیکنانم در ایران کار کنم

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتش را از فدراسیون ایران دریافت کرده است یا نه، گفت: بله آن‌ها تمام پرداخت‌ها را هفته گذشته انجام دادند.

وی با ابراز تمایل برای ادامه کار در ایران ادامه داد: دوست داشتم با بازیکنانم در ایران کار کنم؛ آن‌ها بازیکنان فداکار و شجاعی هستند. من معتقدم تیم ملی ایران کاندیدای کسب عنوان قهرمانی در کاپ آسیایی بعدی در مسابقات جده عربستان است.

*اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به المپیک برسیم

دمیر درخصوص شایعاتی که درباره اختلاف او و رئیس فدراسیون بسکتبال ایران مطرح می‌شود، عنوان کرد: من تمام خاطرات خوبی که با تیم ملی ایران دارم را حفظ خواهم کرد. هر اتفاقی که بیفتد ما با رئیس و فدراسیون ایران روابط خوب و قوی داریم و به همه تصمیمات آن‌ها احترام می‌گذارم.

وی در ادامه تصریح کرد: من همیشه حمایت و اعتماد آقای داوری را در دوره سرمربیگری‌ام احساس می‌کردم و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم به المپیک برسیم. با وجود تمام اتفاقاتی که رخ داد من تا ابد حامی بسکتبال ایران خواهم بود.

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال درمورد شرایطش در تیم باشگاهی‌اش گفت: امسال بهترین فصل بود، ما بازی‌های پلی‌آف را از اینجا شروع می‌کنیم و در حال حاضر به یکی از اهداف باشگاهی خود رسیده‌ایم که فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنیم.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *