سردار رادان: معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا جلودار و پیشرو در ماموریت‌ها باشد

17:46 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۹۰۹
سردار رادان: معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا جلودار و پیشرو در ماموریت‌ها باشد
فرمانده کل انتظامی در جمع معاونین فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: هر چه قدر اقدامات شما به روزتر، به هنگام‌تر و هوشمندانه‌تر باشد، فراجا در ماموریت‌ها موفق‌تر خواهد بود؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا بایستی همواره، جلودار و پیشرو باشد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، صبح امروز  بیست و ششمین گردهمایی معاونین فرهنگی و اجتماعی در ستاد  فراجا آغاز شد.  

 سردار احمدرضا  رادان در این نشست تخصصی  و در جمع معاونین فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی  استان‌های  سراسر کشور و مدیران ستادی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اظهار داشت: خوشحالم که توفیق رفیق شد تا در جمع  شما خوبان باشم؛ صمیمانه از همه تلاش ها، فعالیت‌ها و اقدامات شایسته و بایسته‌ای که در ماموریت‌ها انجام می‌دهید و بنده  شاهد و گواه فعالیت‌های خوب و هوشمندانه یکایک شما عزیزان هستم، قدردانی می‌کنم.

 وی  در ادامه با تبیین نقش و کارکرد پلیس در سطوح مختلف امنیت  افزود: پلیس در سطح امنیت عمومی مسئول است، از ارکان، امنیت داخلی می‌باشد و از طرفی در امنیت ملی نیز اثرگذار  است؛ پلیس با سطوح امنیت در ابعاد  عمومی، داخلی، ملی و حتی بعضا فراملی، سروکار دارد و از رکن‌های رکین امنیت است.

 فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به مسئولیت و اثرگذاری  پلیس در امنیت، بر نقش سیاست گذاری و کارگزاری پلیس به منظور تصمیم‌سازی  و تدبیرسازی (مداخله گری درست و به موقع در موضوعات و رویداد‌های اجتماعی) تاکید کرد.

وی با اشاره به ماموریت خطیر، حساس، پیچیده و متنوع  معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا  بیان کرد: جنس نقش و کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا بایستی  از جنس  و نوع سیاست گذاری توام با اثرگذاری باشد؛ در واقع در مسائل اجتماعی، باید‌ها و نباید‌ها  بایستی به موقع، دیده و تبیین شود و  باید، در این  روند‌ها  و رویدادها، از ابزار هنر، قلم، بیان  و... به شکلی هنرمندانه و هوشمندانه بهره برد.  

سردار رادان  در ادامه  با اشاره به رویکرد‌های  نوین  در معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا، خاطر نشان کرد: اقدامات ویژه و خوبی در معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا انجام شده است  و راه اندازی باشگاه دانش‌آموزی خبرنگاران پلیس به منظور  همراه سازی قشر نوجوان  در  پیشبرد ماموریت ها، یکی از این  دست اقدامات است.

وی تاکید کرد:  بایستی اقدامات شورانگیز، شعف آفرین و نوآور  را در معاونت فرهنگی و اجتماعی همچنان ادامه داد و  از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف جامعه به  منظور همراه سازی بهره برد.

 این مقام ارشد انتظامی با گریزی بر نقش اثر گذار معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در ماموریت‌های متنوع  و گسترده پلیس از جمله اجرای طرح نور، عنوان کرد: از یکایک فعالان این حوزه متشکرم و باید خطاب به یکایک شما بگویم  که هر چه قدر   اقدامات شما، به روزتر، به هنگام‌تر و هوشمندانه‌تر باشد فراجا در ماموریت‌ها موفق‌تر خواهد بود؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا بایستی همواره در ماموریت ها، جلودار و پیشرو باشد.

 گفتنی است؛ پیش از سخنان سردار احمد رضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی کشور، سردار سعید منتظرالمهدی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا و سخنگوی پلیس گزارش کوتاهی ارائه کرد.

در این نشست از  برخی از اعضای وابسته معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا و برخی مدیران برتر قدردانی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *