افزایش تعداد حوزه‌هایی که انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می‌‌کنند

10:31 - 21 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۳۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
افزایش تعداد حوزه‌هایی که انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می‌‌کنند
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: تجربیات دور اول را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال کردیم و تعداد حوزه‌هایی که انتخابات به‌صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود، در این مرحله افزایش یافت.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات صبح امروز (جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه) در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در محل شورای نگهبان، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله اول به خوبی و با حضور هوشمندانه مردم برگزار شد و انتخاباتی دشمن شکن بود.

وی بیان کرد: تجربیات دور اول را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال کردیم و تعداد حوزه‌هایی که انتخابات به‌صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود، در این مرحله افزایش یافت.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات تصریح کرد: امیدوارم مردم امروز هم حضور گسترده و فراگیری همه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم داشته باشند و نمایندگان باقی‌مانده مجلس را مشخص کنند.

آیت‌الله مدرسی یزدی بیان کرد: انتخابات در مرحله اول انصافا دقیق، محکم و استوار بود و در این مرحله هم امیدواریم انتخابات خوبی باشد و نتایج هم در اسرع وقت اعلام خواهد شد. از ناظران و مجریان انتخابات هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *