۳ دادگاه علنی برخط در خوزستان برگزار می‌شود

11:05 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۶۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳ دادگاه علنی برخط در خوزستان برگزار می‌شود
معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان خوزستان گفت: سه دادگاه علنی برخط در محاکم حقوقی دادگاه‌های اهواز برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان-رضا زنگنه معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان خوزستان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی سند تحول و تعالی از جمله ایجاد شفافیت بیشتر در فرآیند‌های رسیدگی قضایی، فرایند برگزاری دادگاه‌های برخط در سال جاری نیز ادامه می‌یابد.

وی افزود: ساعت ۸:۳۰ روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت دادگاه با موضوع «تایید فسخ قرارداد اجاره به شرط تملیک» و ساعت ۹:۳۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با موضوع «مطالبه خسارت ناشی از افشای اسرار محرمانه شغلی و تجاری» در شعبه ۱۵ حقوقی به ریاست محمدباقر قارونی برگزار می‌شود.

زنگنه گفت: همچنین روز سه شنبه هفته آینده ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ نیز دادگاه علنی برخط در شعبه هفت حقوقی اهواز به ریاست رسول سعیدی سرقلعه برگزار می‌شود که موضوع پرونده مورد رسیدگی «الزام به ایفای تعهد مبنی بر انتقال سند، اثبات معامله با نمایندگی» است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جلسات می‌توانند با ورود به آدرس https://skyroom.adliran.ir/ch/khoozestan-ecourt، روند رسیدگی به این دعاوی را مشاهده کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *