بازدید میدانی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه

18:44 - 03 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۴۷۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید میدانی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به بازدید از کارخانه دهلر ارومیه پرداخت و مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان - عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه دهلر ارومیه بازدید و به بررسی میدانی مشکلات این واحد تولیدی پرداختند.

عتباتی و مجیدی پس از بازدید از قسمت‌های مختلف همچون خط تولید و آزمایشگاه، در نشستی که با مدیران این کارخانه داشتند ضمن استماع مشکلات أن از جمله تامین آب مورد نیاز کارخانه، دستور طرح آن‌ها را در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با دعوت از مدیران استانی ادارات و نهاد‌های متولی را صادر کردند.

عتباتی در حاشیه این بازدید بیان کرد: واحد تولیدی دهلر ارومیه یکی از مجموعه کارخانجات این واحد تولیدی است که با سرمایه‌گذاری خارجی در ۱۲ کشور جهان در زمینه بازاریابی و ارائه مواد طبیعی جهانی فعالیت دارد.

عتباتی، ادامه داد: این واحد تولیدی نه تنها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است بلکه با مصرف روزانه ۱۰۰۰ تن محصول سیب استان نقش مهمی در خرید دسترنج کشاورزان خصوصاً استان آذربایجان غربی که قطب تولید سیب در کشور است، دارد.

رئیس کل دادگستری استان، تاکید کرد: می‌بایست از سرمایه‌گذاری خارجی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و ریاست جمهوری است حمایت کرد، خصوصاً واحد‌های تولیدی همچون دهلر که نقش موثری در صنایع تبدیلی تولیدات باغی و کشاورزی استان و ارزآوری به کشور را دارد.

عتباتی، جذب سرمایه گذاری خارجی را در رشد اقتصادی کشور بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد و تلاش برای افزایش و توسعه سرمایه‌گذاری خارجی در کشور را مورد تاکید قرار داد و حمایت‌های گسترده را در این زمینه خواستار شد.

 

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه/تاکید به توسعه جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور برای ارزآوری

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *