اوج‌گیری حاشیه‌های لیگ برتر والیبال/ از بازیکنی که به همه حمله می‌کند تا لیدر‌هایی که بیشتر از هواداران هستند

10:53 - 27 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۹۲۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیگ برتر والیبال به قدری در معضلات مختلف غرق شده که دیگر کسی امیدی به حل این معضلات ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نیم فصل اول لیگ برتر والیبال در حالی به پایان رسید که باز هم همچون گذشته با حاشیه‌های زیادی همراه بود. حاشیه‌هایی که مربی، بازیکن و هوادار در آن نقش داشتند و در آخرین مورد این حاشیه‌ها یک بازیکن به داوران و هواداران تیم حریف توهین کرد و در نهایت نیز بدون این که از رفتار خود پشیمان باشد در مصاحبه‌های مختلف با حالتی طلبکارگونه همه را مقصر دانست به جز خودش.

در این که نتیجه‌گرایی صرف به یک معضل در ورزش کشور تبدیل شده شکی وجود ندارد، اما این وضعیت در لیگ برتر والیبال بیشتر دیده می‌شود. تا پیش از این گفته می‌شد که بازیکنانی همچون سعید معروف و برخی دیگر از ستاره‌های والیبال ایران در لیگ برتر حاشیه‌سازی می‌کنند، اما با توجه به این که بسیاری از این بازیکنان به لیگ‌های خارجی نقل‌مکان کرده‌اند دیگر نمی‌توان آنها را مقصر دانست. حضور لیدر‌هایی که تنها کاری که به آنها محول شده توهین به تیم حریف است نشان می‌دهد مدیران باشگاه‌ها بر خلاف صحبت‌هایشان که مدام از اخلاق‌مداری دم می‌زنند برای نتیجه‌ گرفتن از هر روشی استفاده می‌کنند. یکی از تیم‌ها که همه هوادارانش کمتر از ۱۰ نفر است دو لیدر به خدمت گرفته که وظیفه آنها توهین به بازیکنان تیم حریف است. این دو لیدر با کارهایی وقیحانه روی اعصاب بازیکنان تیم حریف می‌روند و هیچ کس هم جلودار آنها نیست.

بدون شک مقصر اصلی مدیرانی هستند که این لیدرها را به خدمت می‌گیرند. ضمن این که به جای این که مواخذه بازیکنان بداخلاق خود حامی آنها می‌شوند و همین مسئله باعث می‌شود این بازیکنان بیشتر از قبل به دنبال حاشیه‌سازی باشند. رئیس سازمان لیگ به خاطر بیماری مدت‌هاست در محل کار خود حاضر نمی‌شود و عدم حضور وی باعث تشدید این حاشیه‌ها شده است.

مدت‌هاست آرامش از والیبال ایران رخت بربسته و یکسری تصمیمات اشتباه که به صورت سریالی و پیاپی هم اتخاذ شده باعث شده این مشکلات را به دنبال داشته باشد.

لیگ برتر والیبال به قدری در معضلات مختلف غرق شده که دیگر کسی امیدی به حل این معضلات ندارد. مسائل حاشیه‌ای همچون لیدربازی، توهین هواداران، بی‌اخلاقی بازیکنان و. لاینحل باقی مانده است. همه این حاشیه‌ها در وضعیت فعلی والیبال ایران دخیل است و به نظر می‌رسد هیچ اراده‌ای هم برای حل این حاشیه‌ها وجود ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *