گفت‌وگو|

عملیات «وعده صادق» حق طبیعی ایران برای دفاع از خاک و امنیتش بود

14:55 - 28 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۴۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عملیات «وعده صادق» حق طبیعی ایران برای دفاع از خاک و امنیتش بود
نایب رئیس اول کمیسیون‌ اصل نود قانون اساسی مجلس با تأکید بر این که حق طبیعی ما بود که بتوانیم از خاک و امنیت ملت ایران دفاع مشروع داشته باشیم گفت: این عملیات طبق ماده ۵۱ منشور ملل متحد انجام شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود نبویان در گفت‌وگو با ميزان، ضمن اشاره به عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران طبق ماده ۵۱ منشور ملل متحد که تصریح دارد «در صورتی که یک عضو ملل متحد مورد تجاوز مسلحانه واقع شود هیچ‌یک از مقررات این منشور به حق طبیعی دفاع مشروع انفرادی یا اجتماعی تا موقعی که شورای امنیت اقدام لازم برای حفظ صلح و امنیت بین‌المللی بعمل آورد لطمه وارد نخواهد آورد» عمل کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر این که حق طبیعی ما بود که بتوانیم از خاک و امنیت ملت ایران دفاع مشروع داشته باشیم افزود: عملیات «وعده صادق» در دنیا بی‌نظير بود و باعث شد تا آمریکا و رژيم صهيونيستی به عظمت قدرت ملت ایران پی ببرند.

وی بیان کرد: آمریکا و رژيم صهيونيستی به قدرت جمهوری‌ اسلامی ایران توجه داشته باشند و بدانند که اگر خطایی مرتکب شوند همه مناطقی که در تیررس ماست مورد حمله قرار خواهد گرفت، چراکه ما در دفاع از امنیت و خاک خود با هیچ کس تعارف نداریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *