رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تدوین چارچوب برنامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران با برنامه اسکان بشر ملل متحد

9:56 - 28 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۳۳۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تدوین چارچوب برنامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران با برنامه اسکان بشر ملل متحد
مشاور مدیرعامل در امور همکاری‌های بین‌المللی شرکت بازآفرینی شهری ایران از تدوین چارچوب برنامه همکاری میان شرکت بازآفرینی شهری ایران و برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) تحت عنوان «بازآفرینی شهری پایدار در جمهوری اسلامی ایران» خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، صادق صادق پور مشاور مدیرعامل در امور همکاری‌های بین‌المللی شرکت بازآفرینی شهری ایران از تدوین چارچوب برنامه همکاری میان شرکت بازآفرینی شهری ایران و برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) تحت‌عنوان «بازآفرینی شهری پایدار در جمهوری اسلامی ایران» خبر داد.

صادق پور با اعلام این خبر گفت: چارچوب همکاری مذکور برای بازه زمانی چهار ساله تهیه و تنظیم شده که ماحصل برگزاری جلسات کارشناسی شرکت بازآفرینی شهری ایران با کارشناسان هبیتات است.

وی با بیان اینکه برنامه همکاری تدوین شده مشتمل بر مجموعه‌ای از فعالیت‌های مشترک اعم از مستندسازی تجارب برتر، طرح‌های پژوهشی، برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، اجرای پروژه‌های پایلوت است، توضیح داد: این برنامه به‌صورت مشترک و با راهبری شرکت بازآفرینی شهری ایران و مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط اعم از وزارتخانه‌ها، شهرداری‌ها و مراکز پژوهشی در سطوح ملی و محلی با همکاری دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در تهران و کمیته ملی اسکان بشر ج. ا. ایران در کشور اجرا می‌شود.

صادق پور افزود: چارچوب همکاری یاد شده ذیل برنامه پرچمدار «جوامع محلی فراگیر و شهر‌های پررونق» هبیتات تدوین شده است که نتایج مورد انتظار در چهار حوزه دانش‌افزایی و ارتقای ظرفیت، تقویت مشارکت و همکاری‌های میان شبکه نهاد‌های دولتی، محلی و مردمی و نیز راهکار‌های پیشرفته و طرح‌های ابتکاری اثربخش در زمینه بازآفرینی شهری پایدار با استفاده از تجارب برتر بین‌المللی را به‌دنبال خواهد داشت.

شایان‌ذکر است در راستای شعار سال ۱۴۰۳، موضوع مشارکت مردمی در بازآفرینی شهری پایدار و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری یکی از اولویت‌های شرکت بازآفرینی شهری در پیشبرد و اجرای چارچوب برنامه همکاری مشترک با هبیتات به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *