رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: رژیم صهیونیستی پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد

0:18 - 28 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۳۰۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: رژیم صهیونیستی پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید شما خوب میدانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

خبرگزاری میزان - سردار ابوالفضل شکارچی،  سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به حمایت برخی سران کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید، شما خوب می‌دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی افزود: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تاکید کرد: چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاورمردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپاد‌های دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

وی گفت: توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *