رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری برادران سارق در جنوب تهران

14:24 - 21 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۴۲۵
دستگیری برادران سارق در جنوب تهران
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ برادر سارق اماکن عمومی در جنوب تهران، خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از اماکن‌های عمومی در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد ۲ مرد جوان با استفاده از یک موتورسیکلت در ساعات پایانی شب در خیابان‌های جنوب تهران تردد کرده و پس از شناسایی اماکن عمومی موردنظر خود اقدام به سرقت می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آن‌ها که با یکدیگر برادر هستند به اماکن‌های عمومی زیادی در جنوب تهران دستبرد زده اند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه دهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۹ فقره سرقت اماکن عمومی در جنوب تهران اعتراف و مالخر خود را نیز معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالخر پرونده نیز بازداشت و در بررسی‌های اولیه اموال مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *