رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه: عفو محکومان جلوه‌ای زیبا از عید سعید فطر است

8:00 - 22 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۳۴۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه: عفو محکومان جلوه‌ای زیبا از عید سعید فطر است
سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه بخشش و عفوی که با موافقت رهبر معظم انقلاب و به درخواست رئیس دستگاه قضا انجام شد جلوه‌ای زیبا از عید سعید فطر است.

حجت الاسلام و المسلمین علی نوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عفو، تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم به مناسبت عید سعید فطر بیان کرد: یکی از جلوه‌های شیرین و خوشحال‌کننده نماز عید فطر بخشش و عفوی است که با موافقت رهبر معظم انقلاب و به درخواست رئیس دستگاه قضا انجام شده است.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه افزود: در پی عفو، تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم به مناسبت عید سعید فطر ما شادمانی و خوشحالی را برای بسیاری از متهمان محاکم قضایی داشتیم.

وی ضمن قدردانی از رئیس قوه قضاییه بیان کرد: عفو و تخفیفی که در ایام نوروز و عید سعید فطر از سوی دستگاه قضا اتفاق افتاد مسرت‌بخش بود و جلوه‌ای زیبا از عید سعید فطر است.

نوری با اشاره به رویکرد دستگاه قضا در مواجه با مفسدین اقتصادی نیز گفت: قطعا مقابله و برخورد جدی با فساد مطالبه عموم مردم است و برقرای عدالت از سوی دستگاه قضا در این باره بسیار شیرین و خواست عموم مردم است.

به مناسبت سال نو و عید سعید فطر، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست رئیس قوه قضاییه برای عفو، تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی خواستار عفو، تخفیف و تبدیل مجازات دو هزار و یکصد و بیست و هفت (۲۱۲۷) نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح شده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *