نسل جدید سامانه‌های موشکی و پهپادی رونمایی می‌شود

17:21 - 10 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۰۹۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نسل جدید سامانه‌های موشکی و پهپادی رونمایی می‌شود
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید کشاورزی جاسک با بیان اینکه از نسل جدید سامانه‌های موشکی و پهپادی در سال جاری رو‌نمایی می‌شود، گفت: مهمترین راهبرد نیروی پدافند هوایی ارتش تولید امنیت پایدار است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علی‌رضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز جمعه از گروه پدافند هوایی شهید کشاورزی جاسک بازدید کرد و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مهمترین راهبرد نیروی پدافند هوایی ارتش تولید امنیت پایدار است، اظهار کرد: تولید امنیت با شعار و حرف عملی نمی‍شود و مستلزم تلاش جهادی و هدفمند است.

امیرسرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر اینکه در سایه امنیت پایدار است که زمینه رشد و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در داخل کشور ممکن و محقق می‌شود، ابراز کرد: پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور و تضمین کننده امنیت پایدار  برای میهن و نظام اسلامی است.

امیرسرتیپ صباحی‌فرد، گفت: نسل جدید سامانه‌های پهپادی و موشکی نیروی پدافندهوایی ارتش با قابلیت‌های به‌روز و پیشرفته در سال جاری رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *