افزایش ۲۱ درصدی تردد‌های نوروزی در محور‌های استان تهران

12:40 - 10 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۰۷۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
افزایش ۲۱ درصدی تردد‌های نوروزی در محور‌های استان تهران
دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: تا ۸ فروردین، بیش از ۴۱ میلیون خودرو در محور‌های مواصلاتی استان تهران تردد کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی در محوز‌های تهران گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.

ابوالفضل دربانی گفت: در استان تهران در روز ۸ فروردین ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد ثبت شده است که آمار مجموع تردد‌ها از ابتدای طرح تا پایان هشتم فروردین را به رقم ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی رساند و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱درصد رشد را داشتیم.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه با اشاره به تردد‌های ورودی به استان تهران گفت: تعداد تردد ورودی به استان در نهم فروردین به ۴میلیون و ۱۷۶ هزار و ۸۰۰ خودرو رسید که این تعداد تردد براساس خروج از استان به رقم ۵میلیون و ۶هزار و ۷۰۷ خودرو رسید.

ابوالفضل دربانی با اشاره به بیشترین آمار تردد در برخی جاده‌های منتهی به تهران و برعکس گفت: بیشترین تردد مربوط به آزاد راه تهران-کرج با حجم ترافیکی یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۲۹ خودرو است که با توجه به آمار تردد‌ها به همین میزان، حجم تخلفات سرعت به ۳میلیون و ۸۴۹ هزار و ۴۲۳ عدد رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۹درصدی ثبت شد.

دبیر شورای ترافیک استان تهران همچنین گفت: آمار تلفات و مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی طبق اعلام راهور و پلیس راه استان در حوزه برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۱۰ نفر رسید که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۸درصد کاهش ثبت شد و در ادامه مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۸فروردین ۲۳ نفر که در مقایسه با مدت مشابه ۴۱درصد کاهش یافته است.

ابوالفضل دربانی افزود: تعداد مجروحان تصادفات رانندگی برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۱۳۸ نفر رسید که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱درصد کاهش داشته است وتعداد مجروحان تصادفات رانندگی درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۸۲۵نفر که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ۹درصد کاهش رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *