معاون هماهنگ‌کننده ارتش: پیشرفت در سایه امنیت حاصل می‌شود

14:38 - 06 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۷۴۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده ارتش: پیشرفت در سایه امنیت حاصل می‌شود
دریادار سیاری تولید را رکن اساسی پیشرفت کشور دانست و گفت: کشوری که تولید نداشته باشد، کاملاً به دیگران وابسته می‌شود و وابستگی کامل، سرافرازی برای ملت به همراه نخواهد داشت.

خبرگزاری میزان- به گزارش دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌ای رادیویی، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به مبحث اقتصاد و در رأس آن تولید، اظهار داشت: هرساله تلاش‌هایی در جهت تحقق شعار سال انجام شده است، ولی این مسیر طولانی است و تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی در پیش داریم و به همین علت باید مستمر به بحث تولید که رکن اساسی پیشرفت کشور است، توجه خاص شود.

دریادار سیاری افزود: کشوری که تولید نداشته باشد، کاملاً به دیگران وابسته می‌شود و وابستگی کامل، سرافرازی برای ملت به هماره نخواهد داشت. باید هر کشوری تولید را در ابعاد مختلف در دستور کار خود قرار دهد؛ وگرنه دچار غفلت می‌شود و آن استقلال و بالندگی و سرافرازی خود را به‌مرور زمان از دست می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد: اگر می‌خواهیم ملتی سرافزار، بالنده و محبوب در جهان باشیم و جایگاه‍مان در نظام بین‌الملل بالا باشد، باید قدرت تولیدمان را افزایش دهیم.

وی مشارکت مردم در امر تولید را رمز اساسی این امر مهم دانست و تصریح کرد: بدون مشارکت عمومی مردم در ابعاد مختلف، نمی‌توان ادعای تولید کرد؛ بنابراین مردم باید در صحنه باشند و کار بین مردم تقسیم شود.

امیر سیاری بیان کرد: مردم دارای ابتکار و خلاقیت زیادی هستند و می‌توانند کشور را به بالاترین قله برسانند. در بحران و جنگ هم این مردم هستند که در صحنه حضور پیدا کرده و کار می‌آفرینند و مشکلات را حل می‌کنند. هر جایی که مردم حضور پیدا کنند، مشکلات به‌سرعت حل می‍شود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش اضافه کرد: حتماً باید همه اقداماتی که در کشور صورت می‌گیرد زیر سایه امنیت باشد. امنیت حرف اول را می‌زند و تا زمانی که امنیت وجود داشته باشد، پیشرفت حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *