بزرگداشت شهدای ایرانی جنگ بوسنی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

9:57 - 28 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۵۰۳۵
بزرگداشت شهدای ایرانی جنگ بوسنی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
بزرگداشت خانواده‌های شهدای ایرانی جنگ بوسنی به همت انجمن دوستی ایران و بوسنی و هرزگوین و به میزبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه در مراسمی که با حضور نیاز چارداکلیا، سفیر جدید جمهوری بوسنی و هرزگوین در ایران، سید ابوالحسن نواب رئیس انجمن دوستی ایران و بوسنی و هرزگوین، خانواده‌های شهدای ایرانی جنگ بوسنی و سایر اعضای انجمن برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای این جنگ از خانواده‌های آنان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، نیاز چارداکلیا، سفیر بوسنی و هرزگوین در کشورمان با اشاره به عمق پیوند دوستی و برادری میان دو کشور ایران و بوسنی و هرزگوین اظهار امیدواری کرد که در آینده تعداد بیشتری از اتباع بوسنی از ایران بازدید کنند و متقابلا تعداد گردشگران ایرانی در بوسنی نیز افزایش یابد.

گفتنی است در پایان این مراسم، میهمانان از غرفه بوسنی و هرزگوین در موزه و سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سردار سلیمانی بازدید به عمل آوردند که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *