خبر خوش امیر سرلشکر موسوی درباره ساخت مسکن برای نیرو‌های ارتش

10:01 - 27 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۸۲۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبر خوش امیر سرلشکر موسوی درباره ساخت مسکن برای نیرو‌های ارتش
فرمانده کل ارتش گفت: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش برسانیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در جلسه شورای عالی مسکن (ویژه نیرو‌های مسلح) که با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان و فرماندهان برگزار شد، گفت: در ابتدا از تشکیل این جلسه مهم که درباره مسکن بوده سپاسگزارم و امیدوارم برکت این جلسه شامل حال همه ملت ایران از جمله کارکنان نیرو‌های مسلح شود.

وی افزود: ما اکنون ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن از مرحله پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و نیز ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم در حال راه اندازی بوده که جمع این‌ها ۷۸ هزار واحد است که از این تعداد، اراضی ۶۴ هزار و ۴۰۰ واحد را ارتش تأمین کرده و اراضی ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد را نیز وزارت راه و شهرسازی تامین کرده است. به دنبال آن هستیم که خودمان را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد برسانیم و در این خصوص درحال کار با وزارت راه و شهرسازی هستیم.

وی منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه آورده آن‌چنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط، البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده انجام داده‌ایم و امیدواریم با همکاری دولت و بانک‌ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.

وی با بیان این‌که «بانک‌ها نیز در حال کمک‌رسانی هستند»، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بانک سپه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع و تسهیلات و ۶۰۰ میلیارد هم LC در اختیار ما قرار داده است، بانک تجارت نیز ۶۰۰ میلیارد LC در اختیار گذاشته است.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم و هر کمکی که شما انجام دهید این کار بهتر از پیش رو به جلو خواهد رفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *