رئیس فدراسیون والیبال: ساختار فدراسیون با موفقیت‌های تیم‌های ملی همخوانی ندارد

13:01 - 26 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۶۹۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون والیبال: ساختار فدراسیون با موفقیت‌های تیم‌های ملی همخوانی ندارد
رئیس جدید فدراسیون والیبال گفت: ساختار فعلی اداری فدراسیون با موفقیت‌های تیم‌های ملی همخوانی ندارد.

خبرگزاری میزان - میلاد تقوی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون والیبال در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت: آخر سال است و زمانی هم نداریم. کار سختی برای کسب سهمیه داریم، اما ناامید نیستیم. رسیدن به هدف یک قسمت ماجرا است، اما تمام تلاش برای رسیدن به هدف اصل کاری است که باید در نظر داشته باشیم. باید تمام شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم آن‌ها هم بهترین بازی خود را انجام دهند. قطعا کار شوار، اما ناممکن نیست.

وی ادامه داد: در سال جاری روز‌های سختی را داشتیم و باید از مردم و اعضای مجمع تشکر کنم که کمک و اعتماد کردند. امیدوارم اهدافی که ترسیم کردیم را به دست بیاوریم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: با وجود موفقیت‌هایی که در تیم ملی کسب کردیم، اما ساختارمان در فدراسیون با این موفقیت‌ها همگونی ندارد. قطعا ما فضای خوبی داریم که به سمت حرفه‌ای شدن برویم. امروز فدراسیون ما حرفه‌ای محسوب نمی‌شود و آماتوری است. اولویت ما این است که ساختار جدید، پویا و با انگیزه را ساری و جاری کنیم.

وی در مورد اینکه یکی از دغدغه‌های مردم سرمربی تیم ملی بوده و اگر با پائز نتیجه نگیریم شما با کادر ایرانی ادامه می‌دهید یا خیر، عنوان کرد: اعتقاد دارم که نحوه انتخاب سرمربی درست بود. قطعا اگر من هم بودم همین روش را ادامه می‌دادم. این انتخاب حاصل ساعت‌ها بررسی و کارشناسی‌های مختلف بوده است. ما باید نظر کارشناسان را بگیریم و کمیته فنی واقعی شکل بگیرد که پاسخگو باشد.

تقوی درباره انتقادات محمود افشاردوست مبنی بر اینکه به وی توصیه کرده وارد بحث مدیریتی والیبال نشود، گفت: اینکه نظر لطف افشاردوست است ان‌شاءالله. همانطور که اسبقیان گفت انتخابات والیبال یکی از قانونمدارترین انتخابات بوده است.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد اینکه برنامه دارید که میزبان جام ملت‌ها باشید، گفت: اصلا اعتقاد داریم که میزبانی‌های بزرگ و خوب به ایجاد انگیزه در کشور و کمک می‌کند. حتما تلاش می‌کنیم موانعی که ساده هم نیست را هموار کنیم و میزبانی بگیریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *