پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری تا پایان اسفند

12:53 - 23 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۳۰۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری تا پایان اسفند
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تمامی وام‌های تکلیفی و صف وام ازدواج و فرزندآوری تا پایان اسفند خاتمه خواهد یافت.

خبرگزاری میزان _ احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: پرونده شفافیت شرکت‌های دولتی و عمومی با ثبت ۲ هزار و ۵ صورت مالی شرکت‌های دولتی یا تحت مدیریت دولت و نهاد‌های عمومی در سایت کدال بسته شد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در گام بعدی پس از خاتمه فرایند شفاف سازی که مرحله نظارت بر عمکرد مالی، بهره‌وری بیشتر، اصلاح سوء مدیریت که در برخی از شرکت‌ها وجود دارد سال آینده موجب افزایش سود آوری شرکت‌های بخش عمومی باشیم.

خاندوزی در رابطه با پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری اعلام کرد: رئیس‌جمهور تاکید ویژه‌ای خطاب به شبکه‌های بانکی و بانک مرکزی درباره تعیین تکلیف تمامی وام‌های تکلیفی و خاتمه صف وام ازدواج و فرزندآوری تا پایان اسفند داشته است.

وزیر اقتصاد درباره جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی گفت: جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی با توجه به دیپلماسی اقتصادی رئیس جمهور به صورت دوجانبه و چندجانبه موجب شده است که سال ۱۴۰۲ بالاترین میزان جذب معتبر سرمایه گذار خارجی کشور را شاهد باشیم.

وی اعلام کرد: امیدوار هستیم این روند افزایش از ۴ میلیارد سال گذشته به بیش از ۵ میلیارد در سال جاری به ما این نوید را دهد که ما در سال ۱۴۰۳ رکورد مجموع جذب سرمایه‌گذاری خارجی محقق شده را در پایان دولت سیزدهم به نسبت دولت‌های گذشته رسما اعلام کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *