پایان کار بوکس ایران در مسابقات ایتالیا بدون کسب سهمیه المپیک

23:53 - 20 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۸۳۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پایان کار بوکس ایران در مسابقات ایتالیا بدون کسب سهمیه المپیک
کار تیم ملی بوکس ایران در مسابقات جهانی ایتالیا و گزینشی المپیک پاریس به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ رقابت‌های جهانی بوکس، انتخابی المپیک پاریس از سیزدهم اسفندماه با حضور ۶۳۲ بوکسور از ۱۱۲ کشور در شهر بوستو آرسیتسیو (لُمباردی) ایتالیا آغاز شد و تا دوشنبه شب ادامه دارد.

یکشنبه شب و در وزن ۷۱ کیلوگرم، مسلم مقصودی به‌عنوان آخرین نماینده ایران که بوکسورهایی از فلسطین و ترینیدادوتوباگو را شکست داده بود، با عمر جونز دارنده مدال نقره سال ۲۰۲۱ جهان از آمریکا روبه‌رو شد و نتوانست پیروز شود.

عصر یکشنبه نیز و در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که حریفانی از هند و مکزیک را شکست داده بود، در مبارزه‌ای حساس به مصاف گرادوس از هلند رفت و با وجود تلاش فراوان، نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم ایران با ترکیب دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، مسلم مقصودی، میثم قشلاقی، پوریا امیری و ایمان رمضان‌پور در این مسابقات شرکت کرده بود. فونتانا به‌عنوان سرمربی، هدایت تیم را برعهده داشت. همایون امیری و محمد عاشری نیز مربیان تیم بودند.

آخرین مرحله گزینشی المپیک پاریس در رشته بوکس، اوایل خردادماه در تایلند برگزار می‌شود و بوکسور‌های کشورمان در این مسابقات در جست‌وجوی سهمیه المپیک خواهند بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *