نظر بنی‌تمیم برای ریاست فدراسیون کشتی مثبت است/ خیلی از کشورها دوست ندارند جام باشگاه‌های جهان برگزار شود

12:00 - 25 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۳۰۷
رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی گفت: تا جایی که من می‌دانم نظر حمید بنی‌تمیم در خصوص کاندیداتوری برای ریاست فدراسیون کشتی مثبت است.

رضا لایق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: مسابقات باشگاه‌های جهان مثل خیلی از تورنمنت‌ها بالا و پایین دارد و خیلی از مسابقات بودند که افت کردند، اما در حال تلاش هستند تا به جایگاه خوب خود برگردند. مسابقات باشگاه‌های جهان هم ابتکار کشور ما است و خیلی از کشور‌های صاحب نام کشتی دوست ندارند این رقابت‌ها برگزار شود.

وی افزود: اتفاقاتی که بعد از رقابت‌های جهانی برای کشتی افتاد باعث شد خیلی از تیم‌ها برای جام باشگاه‌ها به ایران نیایند. به جرات می‌گویم دوره گذشته این رقابت‌ها در حد جهانی بود، اما امسال کیفیت فنی مسابقات پایین‌تر از حد تصور بود. حقیقت این است که باید برای پیشرفت این تورنمنت هزینه کنیم تا جام باشگاه‌های جهان با سطح بالاتری برگزار شود.

دبیر فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که چرا نام نویسی از کاندیدا‌های این فدراسیون انجام نمی‌شود، تصریح کرد: به درخواست اعضای مجمع ۲ مرتبه به وزارت ورزش نامه زدیم و فکر می‌کنم از هفته آینده نام‌نویسی کاندیدا‌ها آغاز شود.

لایق در واکنش به این سوال که آیا در تیم جدید مدیریتی فدراسیون حضور خواهد داشت، گفت: من به عنوان یک سرباز تا وقتی بتوانم کمک کنم در خدمت این رشته خواهم بود. اگر هم نباشیم برای موفقیت ورزش اول ایران دعا می‌کنم و در جا‌های دیگر به کشتی کمک خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرپرست فدراسیون در انتخابات شرکت می‌کند، اظهار داشت: از نظر من که دبیر مجمع هستم، منعی برای حضور بنی تمیم وجود ندارد و تا جایی که اطلاع دارم سرپرست فدراسیون نظر مثبتی روی کاندیداتوری باری ریاست فدراسیون کشتی دارد.

لایق در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات سال آینده کشتی از حساسیت خاصی برخوردار است و سیاست سرپرست فدراسیون این بود که سرمربیان تیم‌های کشتی زاد و فرنگی هرچه زودتر انتخاب شوند تا زمان از دست نرود. غلام محمدی و محمد بنا اسم‌های بزرگی هستند و خواسته مردم این بود که این نفرات برگردند و امیدوارم رئیس بعدی هم از این نفرات بهره ببرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *