دبیر شورای عالی امنیت ملی: هرجا که پاسخگوی مردم بودیم تمدن‌ساز شدیم/ امنیت ملی ما به شدت با مردم گره خورده است

10:34 - 16 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۹۹۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دبیر شورای عالی امنیت ملی: هرجا که پاسخگوی مردم بودیم تمدن‌ساز شدیم/ امنیت ملی ما به شدت با مردم گره خورده است
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه هر جا ما پاسخگوی مردم بودیم به تمدن رسیدیم و هرجا پاسخگو نبودیم تمدن پذیر شدیم گفت: ما امروز پرسش‌هایی داریم که پاسخی برای آن نداریم.

خبرگزاری میزان - همایش روایت پیشرفت ۴۰ سالگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) صبح امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه۱۴٠۲ با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و شخصیت‌های کشوری و لشکری در حال برگزاری است.

در این همایش علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز امنیت ملی فراتر از یک مفهوم است و به همه گذاره‌های زندگی توسعه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم در حوزه اقتصاد تلاش دارد کشور و امنیت ما را به مخاطره بیاندازد ادامه داد: امنیت ملی ما به شدت با مردم گره خورده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی بابیان اینکه سپاه وقتی با مردم ارتباط گرفت تبدیل به سپاه شد تصریح کرد: جوامع یا تمدن ساز هستن یا تمدن پذیر. یک امت اگر می‌خواهد تمدن ساز باشد به مسائل در حوزه عمل باید پاسخگو باشد.

احمدیان در ادامه اضافه کرد: ما اکنون پرسش‌هایی داریم که پاسخی برای آن نداریم. آنجا که ما پاسخگوی مسائل بودیم نتیجه می‌شود تمدن‌سازی، به مانند حوزه نظامی.

وی همچنین ادامه داد: در اقتصاد اگر پاسخگوی مردم بودیم احوالات اقتصادی به گونه دیگری بود. سوالات باید به گونه‌ای پاسخ داده شود که از جنس خود تمدنی باشد که قصد سازندگی آن را داریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هر جا ما پاسخگوی مردم بودیم به تمدن رسیدیم و هرجا پاسخگو نبودیم تمدن پذیر شدیم و امیدوارم دانشگاه جامع امام حسین (ع) تمدن‌ساز باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *