رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیت‌الله جنتی: ملت بزرگ ایران به کوری چشم دشمنان از سال‌های دور پای انقلاب ایستاده‌اند

10:44 - 11 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۱۴۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
آیت‌الله جنتی: ملت بزرگ ایران به کوری چشم دشمنان از سال‌های دور پای انقلاب ایستاده‌اند
دبیر شورای نگهبان صبح امروز با حضور در ستاد نظارت بر انتخابات شورای نگهبان گفت: خداوند را شاکریم که ملت بزرگ ایران به کوری چشم دشمنان از سال‌های دور پای انقلاب ایستاده‌اند.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در اولین ساعات فرآیند رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در ستاد نظارت بر انتخابات شورای نگهبان رأی خود را به صندوق انداخت.

 رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: خداوند را شاکریم که ملت بزرگ ایران به کوری چشم دشمنان از سال‌های دور پای انقلاب ایستاده‌اند.

آیت‌الله جنتی عنوان کرد: مردم علی‌رغم مشکلات، صادقانه در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و پیروزی به دست می‌آورند که نمونه آن پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی است.

دبیر شورای نگهبان در پایان صحبت‌هایش به مردم بزرگ ایران سلام و درود فرستاد و برای آن‌ها آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

گفتنی است؛ وی لحظاتی نیز به گفت‌وگو با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات پرداخت و از زحمات و تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرد.

فرآیند اخذ رای در شعب سراسر کشور ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ اسفندماه آغاز شد و به مدت ۱۰ ساعت تا ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

گفتنی است؛ در شعب اخذ رای دو صندوق وجود دارد که صندوق قرمز برای مجلس شورای اسلامی و صندوق آبی برای مجلس خبرگان رهبری خواهد بود. رای‌دهندگان با ارائه هر یک از مدارک پنج‌گانه یعنی شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه می‌توانند رای بدهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *